قرنطینه 5 عضو تیم ملی فوتبال زنان به دلیل ابتلا به کرونا

4 بازیکن و سرپرست تیم ملی فوتبال زنان ایران به دلیل مثبت شدن تست کرونایشان در هتل قرنطینه شدند.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، فدراسیون فوتبال گزارش داد: پس از انجام تست pcr روز گذشته (دوشنبه 4 بهمن) تیم ملی فوتبال زنان، با اعلام مسئولان برگزار کننده مسابقات جام ملت های آسیا، تست ۴ بازیکن ایران مثبت اعلام شد.

دکتر فریناز فهیمی‌پور گفت: با توجه به پروتکل های کنفدراسیون فوتبال آسیا، 48 ساعت قبل از هر مسابقه تیم های باید تست PCR بدهند. بر همین اساس دیروز از تمام اعضای تیم ملی فوتبال تست کرونا گرفته شد و امروز صبح از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات جام ملت های آسیا اعلام شد که تست 4 بازیکن ایران مثبت است.

وی در ادامه اضافه کرد: ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه و فاطمه علیپور، سرپرست تیم تست‌شان مثبت اعلام شده و در اتاق های خود ایزوله شدند. در حال حاضر با توجه به پروتکل های موجود به مدت 7 روز این بازیکنان در قرنطینه هستند و از روز چهارم به بعد در صورت عدم وجود علامت، روز هفتم تست مجدد از آنها گرفته می شود.

پزشک تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: بقیه بازیکنان در سلامت کامل به سر می برند و طبق پروتکل ها در زمان های از قبل تعیین شده، اگر علامت دار باشند، از آنها تست PCR گرفته می شود. در غیر این صورت اقدامی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید