غیررسمی؛ حذف یک امتیاز تاریخی مقابل هند

استرس در اردوی تیم ملی فوتبال زنان؛ هندی ها کرونا داشتند!

تیم هند قادر به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا نتوانست مقابل چین تایپه به میدان برود و این مساله برای سلامتی بانوان ایران نیز نگران کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال بانوان هند به دلیل ابتلای بازیکنانش مقابل چین تایپه راهی زمین نشد تا احتمالا نماینده شرق آسیا یک پیروزی راحت به دست بیاورد. فارغ از سه امتیازی احتمالی که شرایط ایران را برای صعود سخت می کند، مساله سلامتی بازیکنان ایران است. در صورت حذف هند از رقابت ها تک امتیاز روز نخست ایران مقابل این تیم هم از بین خواهد رفت و گروه سه تیمی خواهد شد.

ملی پوشان فوتبال ایران در روز نخست رقابت ها مقابل هندی به میدان رفتند که امروز تعداد زیادی از بازیکنانش کرونایی شدند. از آنجایی که بعید است تمام این بازیکنان در فاصله اندک دو سه روزه از بازی اول کرونا گرفته باشند، احتمال این که در دیدار مقابل ایران هم کرونا داشته اند، قوت می گیرد.

با توجه به تقابل 90 دقیقه ای ایران مقابل هند، اعضای تیم ملی و سرپرستی باید به شدت مراقب باشند و وضعیت سلامتی بازیکنان را به دقت و در فواصل زمانی کم مورد ارزیابی قرار دهند تا کوچکترین نشانه ای از نظر دور نماند. چرا که با توجه به ابتلای احتمالی چند تن از بازیکنانی که مقابل ایران پنج شنبه به میدان رفتند، احتمال انتقال ویروس وجود داشته است.

ملی پوشان ایران در آخرین دیدار مقابل تایپه به میدان می روند و تنها در صورت پیروزی می توانند از گروه صعود کنند.

دیدگاه تان را بنویسید