سانسور نام "وریا" در برنامه خندوانه! + عکس و فیلم

نام "وریا" که در ایران با وریا غفوری مشهور شده، در برنامه خندوانه سانسور شد و به "وحید" تغییر یافت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نام "وریا" در برنامه خنداونه به خاطر مشکلاتی که برای وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلالی ها به وجود آمده، سانسور شد!

سانسور اسم «وریا» در خندوانه اتفاق عجیبی بود که در مسابقه‌ی فینال «قاتی بازی» این برنامه رخ داد. به نظر می‌رسد این سانسور به خاطر «وریا غفوری» کاپیتان سابق باشگاه استقلال رخ داده است. بازیکنی که این روزها مورد عناد صداوسیما و برخی رسانه‌های رسمی است. 

ماجرا این بود که در بخش اسم و فامیل که یکی از بخش‌های مسابقه بود کامران تفتی که یکی از استقلالی‌های متعصب در میان هنرمندان است اسم پسر از «و» را وریا نوشت اما به شکل حیرت‌انگیزی زمانی که رامبد جوان برای شمارش امتیازها و خواندن نوشته‌ها پای تخته رفت، اسم وحید روی تخته نوشته شده بود آنهم با خطی متفاوت از دستخط کامران تفتی.

باید منتظر توضیح رامبد جوان تهیه کننده و مجری خندوانه درباره این اتفاق شگفت انگیز و توهین آمیز بود. 

 وریا غفوری کاپیتان استقلال مدتی است با بی‌مهری مدیران این تیم و پس از قهرمانی با باشگاه استقلال مجبور به جدایی از این تیم شد و به نوعی از استقلال حذف شد. 

غفوری در سالهای اخیر نسبت به موضوعاتی همچون سقوط هواپیمای اوکراینی، مرگ دخترآبی، مرگ کولبران، اعتراضات مردمی و مشکلات معیشتی و مواردی از این دست موضع‌گیری‌های تندی داشت که به اعتقاد برخی منجر به حذف او از تیم ملی و سرانجام استقلال شد.

او پیشتر در صداوسیما ممنوع التصویر شده بود. حالا ظاهرا ممنوعیت‌ها برای غفوری به اسم او هم رسیده است. 

1270675_597

در این بین حتی شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه تیم‌های دیگر نیز اجازه عقد قرارداد با وریا غفوری را ندارند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید