آزاد کاران شاخص به دوبنده تیم ملی رسیدند

آزادکاران ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی صربستان مشخص شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا اطری، محمدحسین محمدیان، حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع به ترتیب با شکست علیرضا کریمی، امیرحسین فیروزپور و امیررضا معصومی به عنوان ملی پوشان اوزان۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی صربستان معرفی شدند.

 

وزن 61 کیلوگرم

رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد با برتری مقابل داریوش حضرت قلی زاده به دوبنده تیم ملی رسید.

وزن 86 کیلوگرم

در حساس ترین مبارزه این رقابت ها، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در دیدار انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم در میان تشویق شدید هواداران برابر علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز جهان به میدان رفت و در ۲۰ ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شد.

وزن 92 کیلوگرم

کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان به مصاف امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا رفت و در پایان با پیروزی ۴ بر صفر به عنوان ملی پوش ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شد. زیرگیری های انفجاری و بی نقص قاسمپور باعث تشویق شدید هواداران انبوه حاضر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد. ۳ دقیقه نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود کامران قاسمپور به پایان رسید. فیروزپور پیش از این برابر حاجیلوئیان صاحب برتری شده بود.

وزن 97 کیلوگرم

محمدحسین محمدیان در هر دو مبارزه خود در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج را شکست داد تا او هم حضورش در صربستان قطعی شود.

وزن 125 کیلوگرم

امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک مقابل امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان جهان ۲۰۲۱ به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۳ به برتری رسید تا به عنوان ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شود. معصومی پیش از این مقابل یدالله محبی صاحب برتری شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید