حمله تند و تیز تراکتور به بابایی پس از پیوستن به استقلال!

سرپرست باشگاه تراکتورسازی نسبت به جدایی پیمان بابایی به شدت موضع گیری و او را به عدم رعایت اخلاق و جوانمردی متهم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کاظم محمودی درباره پیوستن پیمان بابایی به استقلال گفت: مرحله نخست مذاکره باشگاه با بابایی در تبریز انجام شد. این بازیکن در آن جلسه به صراحت اعلام کرد که در ایران فقط برای تراکتور بازی خواهم کرد و تراکتور اولویت اول تا دهم من است. همچنین از باشگاه درخواست کرد تا برای مشخص شدن قیمت‌ها، چند بازیکن جذب کند و قول داد حدود یک الی دو میلیارد تومان کمتر از بازیکنان جدید قرارداد خواهد بست.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره با پیمان بابایی در دفتر تهران انجام شد و این بازیکن مبلغ فوق‌العاده‌ بالایی را درخواست کرد. باشگاه نیز رقم پیشنهادی خود را افزایش داد، اما این بازیکن بازهم قرارداد همکاری را امضاء نکرد و گفت باید با مدیر برنامه‌هایم مشورت کنم و ایجنت بابایی هم فردی هست که حرف‌هایش قابل اتکا نیست.

محمودی با بیان اینکه سومین مرحله مذاکره با پیمان بابایی در تبریز انجام شد، توضیح داد: باشگاه در مرحله سوم مذاکرات، پیشنهاد قبلی را به صورت قابل توجهی افزایش داد و قرارداد منعقد شد و آماده امضا طرفین بود و حتی برای پرداخت نقدی نصف مبلغ قرارداد نیز توافق و چندین آپشن قابل توجه نیز در قراردادش درج شد‌ در ادامه جلسه که یکی از دوستان نزدیک ایشان نیز حضور داشت،  این بازیکن با اجتناب از امضای قرارداد منعقد شده، به بهانه بررسی چند بند از قرارداد و مشورت با مدیر برنامه‌هایش، قرارداد را با خود برداشت و برد و حتی حین ترک جلسه با همه دست داد و به صراحت اعلام کرد: خیالتان راحت، من مردانه دست دادم و اگر در تراکتور نمانم، مرد نیستم و سرم برود هم سر قولم هستم.

وی ادامه داد: بابایی به باشگاه اعلام کرد برای رفع مشکلاتم به تهران می‌روم و سپس برای امضای قرارداد به تبریز باز می‌گردم. او در ادامه پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایش درخواست تغییر در چندین بند را داد که باشگاه نیز با درخواست این بازیکن موافقت و پیش‌نویس قرارداد را آماده و برایش ارسال کرد.

سرپرست تیم تراکتور اعلام کرد: طی روزهای گذشته بارها با پیمان بابایی تماس گرفتیم که هر بار بهانه تراشی و امروز و فردا کرد که در نهایت پس از چند روز سرکار گذاشتن باشگاه و هواداران تراکتور، با تیم دیگری قرارداد امضاء کرد. متأسفم برای چنین ورزشکارانی که تعصب و غیرت از یادشان رفته و به راحتی قول‌ و قرارهایشان را زیر پا می‌گذارند. 

وی تأکید کرد: پیمان بابایی از آکادمی باشگاه تراکتور رشد کرده و مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتور است. ناراحتی ما به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای و ناجوانمردانه ایشان و مدیربرنامه‌هایش است؛ وگرنه این بازیکن به عنوان یک مهاجم آمار چندان جالبی نداشت و باشگاه تراکتور خیلی بزرگتر از این افراد است. قطعاً مهاجم بهتر و گلزن‌تری جذب خواهیم کرد.

 محمودی خاطرنشان کرد: مدیر برنامه‌های این بازیکن فردی معلوم الحال است که طی سالیان گذشته با اقدامات خود فوتبال ایران را به تباهی کشانده و یکی از عوامل ایجاد التهاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همین فرد است. بی‌اخلاقی‌های این ایجنت، به اعتبار سایر ایجنت‌های شرافتمند فوتبال ایران آسیب زده و  باشگاه تراکتور این رفتارها را بی‌جواب نخواهد گذاشت و ما مطمئناً از این ایجنت که یک تنه فوتبال ایران را به سمت نابودی می‌کشاند، به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: وای به حال بازیکنی که ادعای تعصب دارد، ولی با رفتار غیر حرفه‌ای تیم شهرش را سرکار می‌گذارد و مطمئناً در آینده چنین بلایی را سر تیم‌های دیگر هم می‌آورد. همچنین تاکید می‌کنم که باشگاه آمادگی انتشار پیش‌نویس قراردادها در هر کدام از مراحل مذاکره و درخواست‌های کتبی بازیکن برای تغییر در بندهای قراردادش را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید