واکنش ملی‌پوشان فوتبال به بازگشت کی‌روش + عکس

ملی‌پوشان فوتبال ایران نسبت به برکناری اسکوچیچ و جایگزینی کی‌روش واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از بالا گرفتن خبرها و شایعه‌‌های برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، برخی بازیکنان و اعضای تیم ملی با انتشار متنی مشترک در استوری صفحات شخصی اینستاگرام خود، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

در استوری منتشر شده از سوی بازیکنان تیم ملی آمده است که از انجام هرگونه تغییر در تیم خودداری شود تا در این بازه زمانی کوتاه و حساس باقی مانده تا شروع جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی دچار حاشیه نشود. قابل ذکر است که این استوری ابتدا توسط آزمون منتشر شد و سپس علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین‌ کنعانی‌زادگان نیز استوری او را بازنشر کرده‌اند.

استوری سردار آزمون که توسط برخی ملی‌پوشان بازنشر شد:

تیم ملی فوتبال ایران

طی روزهای گذشته رسانه‌ها و برخی صفحات فضای مجازی از کارلوس کی‌روش به عنوان جایگزین احتمالی اسکوچیچ در تیم ملی نام برده‌اند، اما این موضوع در چندین خبر و مصاحبه از سوی اعضای فدراسیون فوتبال تکذیب شده است.

در آخرین مصاحبه نیز احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران، ضمن تکذیب خبر برکناری اسکوچیچ گفت: تا به این لحظه با هیچ مربی مذاکره‌ای نداشته‌ایم و هرگونه مذاکره با سرمربیانی چون کارلوس کی‌روش هم کذب است.

البته پیش از این میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که به صورت قطعی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود. با این وجود باید دید که آیا این جابجایی در زمان باقی مانده تا تورنمنت بزرگ فوتبالی جهان در نیمکت تیم ملی رخ خواهد داد یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید