بعید است استقلال از قهرمانی خود دفاع کند

بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، سرمربی و بازیکنان این تیم در حال جدایی هستند و برخی بر این باورند که آبی‌ها کار سختی برای دفاع از قهرمانی خود دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال قهرمانی بی نقصی داشت و بدون باخت، جام قهرمانی را بالای سر برد اما با شرایطی که برای این تیم رقم خورده، هواداران و پیشکسوتان این تیم امید کمی به تکرار قهرمانی دارند.

اکثر تیم‌های لیگ برتری برای لیگ بیستم و دوم استارت زده‌‌اند که آماده مسابقات شوند. البته‌ استقلال از جمله‌ تیم‌ هاییست که هنوز تمریناتش را شروع نکرده و فعلا با دنبال‌ یارگیری است تا با نفرات کامل به سمت تمرینات پیش فصل برود.

در این راستا گفت وگویی با حسن اشجاری مدافع سابق استقلال و سرمربیگری فعلی چوکا تالش انجام‌ دادیم که به تازگی جشن قهرمانی تیمش را پشت سر گذاشته است.

بعد از جشن قهرمانی استقلال نوبت‌ به جشن قهرمانی چوکا تالش رسید تا همه چیز کامل شود؟

خدا را شکر که هر دو تیم محبوب و پرهوادار قهرمان شدند تا فصل چوکا و استقلال کامل شود.

استقلال با این شرایط می‌تواند از قهرمانی اش دفاع کند؟

با این نقل‌ و انتقالاتی که من می‌بینم بعید می‌دانم فصل بعد این استقلال مدعی باشد. الان یارگیری استقلال طوری است که عده‌ای رفته اند، عده‌ای در حال رفتن هستند، عده‌ای را هم نمی‌خواهند! در یارگیری هم که ماشاالله عالی عمل کرده اند! من فصل گذشته‌ همه جا در مصاحبه هایم گفتم بخشی از قهرمانی استقلال را باید مدیون مدیریت سردار آجورلو بدانیم، ولی این فصل چیز خاصی از مدیریت سردار ندیدم که باید بگویم اوضاع اصلا خوب پیش نمی‌رود. جوانگرایی در استقلال حدی دارد و قرار نیست بازیکن جوان بگیرند و یک سال نگه دارند و بعد به راحتی از دست بدهند. این کار برای تیم‌های کوچک است نه استقلال. نوع قرارداد بستن با بازیکن جوان در باشگاه استقلال اصلا درست نیست و باید اصولی باشد.

کدام تیم خوب بسته شده؟

از لحاظ بازیکن پرسپولیس عالی بسته‌ شده و از لحاظ کادر فنی سپاهان بهترین کادر فنی تاریخ را جمع‌آوری کرده که اگر بازیکن خوب بگیرد، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. من این را الان به شرطی می‌گویم که اگر بازیکن خوب بگیرند.

عدم تمدید قرارداد وریا غفوری هم داستان طولانی شده؟

به نظر من وریا غفوری حرف بدی نزده و همیشه حرف حق را زده است. او هم بازیکن خوبی است و هم داخل زمین به خوبی مدیریت می‌کند. او بازیکن محبوب هواداران است که این برخوردها اصلا درست نیست که با کاپیتان تیم انجام می‌دهند. به نظر من استقلال طوری پیش رفته که تیم آرامش خودش را ندارد و باید مدیریت بهتری شود. حذف وریا می‌تواند مشکلات استقلال را بیشتر از گذشته کند.

دیدگاه تان را بنویسید