قایدی و نوراللهی در الاهلی می‌مانند؟

مهدی قایدی و احمد نوراللهی با حضور در تمرینات پزشکی پیش از فصل شباب الاهلی، احتمال ماندن در تیم فعلی خود را قوت بخشیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی قایدی و احمد نوراللهی که شایعات زیادی درباره جدایی‌شان از الاهلی وجود دارد، در تست های پزشکی تیم خود شرکت کردند.

مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان این روزها به امارات برگشتند و تمرینات خود با شباب الاهلی از سر گرفتند.

در دو هفته گذشته اخبار متعددی در رسانه های امارات منتشر شد که هر دو بازیکن ایرانی در لیست خروج شباب الاهلی قرار دارند ولی این دو بازیکن ایرانی روز گذشته در تست های پزشکی آمادگی جسمانی باشگاه برای فصل جدید شرکت کنند.

سایت «اسپورت» امارات در این زمینه نوشت: مهدی قائدی به نظر می رسد قبل از تست های پزشکی پیش از فصل برای اردوی تدارکاتی خوشحال است. اگر این بازیکن ایرانی زیر نظر ژاردیم در تیم بماند می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

14010415000123_Test_NewPhotoFree

هنوز ژاردیم تصمیم درباره لژیونرهای الاهلی نگرفته و این مربی سابق الهلال قرار است به زودی درباره کل بازیکنان خارجی بعد از ارزیابی نزدیک در تمرینات تصمیم بگیرد.

قائدی و نوراللهی بعد از درخشش به همراه استقلال و پرسپولیس فصل گذشته راهی امارات شدند و به شباب الاهلی ملحق شدند. این دو بازیکن ایرانی در نیم فصل از سوی مهدی علی سرمربی سابق الاهلی از ترکیب تیم دور شدند و غالبا به عنوان یار ذخیره استفاده می شدند.

با آمدن ژاردیم مربی قهرمان آسیا با الهلال باید منتظر ماند این مربی پرتغالی چه تصمیمی درباره آینده دو بازیکن ملی پوش کشورمان می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید