خط و نشان والیبالیست های ایران برای ایتالیا

ملی پوشان والیبال ایران هدف بعدی خود در لیگ ملت ها را انجام بازی خوب و پیروزی مقابل ایتالیا عنوان کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف لهستان رفتند و این تیم را با نتیجه 3 بر 2 برد.

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی را بعد از این مسابقه در ادامه می خوانید:

امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لهستان گفت: قطعا می‌دانستیم که این مسابقه همانند همیشه سخت است اما بازیکنان ایران به این خودباوری رسیدند که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند. خداراشکر مسابقه را به نفع خود پیش بردیم البته اشتباهاتی در امتیازهای آخر داشتیم که نباید در بازی بعد تکرار شود. ست پنجم را با قدرت شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز میدان شدیم.  قطعا برد با ارزشی کسب کردیم. برای اولین بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم. حس خوبی بود اما در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد. در مجموع خداراشکر که مسابقه را بردیم و مردم خوشحال شدند.  هر مسابقه سختی‌های خاص خود را دارد. با تیم‌های قدرتمندی دیدار داریم به همین دلیل باید با برد یا نتیجه خوب مسابقات را به پایان برسانیم تا بتوانیم به مرحله صعود کنیم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود، حتی سخت‌تر از لهستان و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک ریکاوری کوتاه، آماده مسابقه با این تیم شویم.

محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی نیز در پایان مسابقه گفت: اول تبریک میگویم به مردم خوب ایران و بعد هم بچه های تیم. همه بچه ها تلاش کردند و همه توان خود را گذاشتند تا برنده بازی باشیم. من قبل از بازی هم گفتم، بازیکنان ایران جلوی تماشاگران خیلی بهتر بازی می‌کنند، ست اول کمی جو سالن تاثیر گذار بود ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم. البته یکسری اشتباهات هم داشتیم که با تمهیدات مربیان برای بازی بعدی برطرف می‌کنیم. همه بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا در بازی مقابل ایتالیا هم بهترین نتیجه را بگیریم.

امین اسماعیل‌نژاد نیز که در ست پنجم این مسابقه عملکرد فوق العاده ای داشت گفت: خداراشکر بازی را همان طور که پیش بینی کرده بودیم، بردیم. یک هفته تمرین کردیم و طبق آنالیز پیش رفتیم.  لهستان جزو قدرت‌های برتر جهان است و رقابت نزدیکی در دیدار با ایران داشت. خدارشکر در ست پنجم توانستیم بازی را به نفع خود تمام کنیم. من هم مانند دیگر بازیکنان در حد توانم تلاش کردم تا بهترین خودم باشم. به هر حال مسابقه بالا و پایین دارد و همه سعی دارند نتیجه خوبی برای تیم ایران کسب کنند.  امیدوارم در دیدار با ایتالیا با همین قدرت پیش برویم و برنده بازی باشیم تا بتوانیم به فکر مرحله بعد و صعود باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید