خواسته ملی پوش والیبال از مردم

تیم ملی والیبال ایران هفته دوم لیگ ملت ها را با برد پشت سرگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیررضا سرلک پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و در پایان هفته دوم بازی خوبی انجام  دادیم. بازیکنان همه سرحال بودند و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به شکست ایران برابر بلغارستان در ابتدای هفته دوم لیگ ملت‌ها توضیح داد: در این مسابقه هم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و با نتیجه بهتر هفته را تمام کنیم اما خداراشکر با همه این اتفاقات این هفته به پایان رسید. مردم تا هفته دوم تیم ایران را حمایت کردند. امیدوارم همین طور به حمایت خودشان ادامه دهند و با پیام هایشان به ما دلگرمی دهند تا با قدرت هفته بعد را شروع کنیم.

بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا گفت: رقابت بسیار خوبی بود و خداراشکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آن‌ها با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود. بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد. در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی مانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ملی ایران برابر کانادا، اظهار کرد: خداراشکر توانستیم این بازی را هم با پیروزی تمام کنیم و شرایط نسبتا بهتری در جدول پیدا کردیم. هفته بعد مانند هفته دوم بازی‌های سختی در پیش داریم و تلاش می‌کنیم هر بازی‌ای را که می‌توانیم ببریم تا اگر شرایط فراهم شد به مرحله بعد صعود و خودمان را تثبیت کنیم.

لوئپکی: مسابقه با ایران بسیار سخت بود

اریک لوئپکی پس از شکست سه بر صفر کانادا برابر ایران گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار سختی بود. این چهارمین بازی در این هفته بود. هر دو تیم به خاطر بازی‌های قبلی که در این هفته داشتند، خسته بودند. روز گذشته مقابل صربستان بازی خودمان را واگذار کردیم و ایران نیز مغلوب برزیل شد. فکر می‌کنم هر دو تیم در تلاش برای پیدا کردن راهی بودند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و ایران موفق‌تر عمل کرد. در مجموع بازی دشواری بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید