طارمی اسیر نام ستاره لیورپول؛ مهدی بهترین بازیکن فصل نشد!+عکس

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، داروین نونیز مهاجم سابق بنفیکا و فعلی لیورپول بالاتر از مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن فصل پرتغال انتخاب شد.

با توجه به قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال بسیاری از کارشناسان شانس طارمی را بیشتر از ستاره بنفیکا می دانستند اما سرانجام این جایزه نصیب ستاره اروگوئه ای شد. به نظر می رسد نام و آوازه نونیز و انتقالش به لیورپول در این انتخاب بی تاثیر نبود چرا که مهاجم ایرانی در تمام رقابت های پورتو یک مهره تاثیرگذار بود که در گلزنی و گلسازی نقش مهمی داشت.

لوئیس دیاس، طارمی، اوتاویو و ویتینیا از پورتو، سارابیا از اسپورتینگ لیسبون، داروین نونیز از بنفیکا، ریکاردو هورتا از براگا، فران ناوارو، پدرینیو و ساموئل لینو از ژیل ویسنته نامزدهای کسب این عنوان بودند.

ویتینیا، ستاره جوانی که فصل گذشته در خط میانی پورتو بازی می‌کرد و همبازی مهدی طارمی بود، به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ پرتغال انتخاب شد.

جایزه بهترین مربی فصل به سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، اهدا شد. در این رای‌‌گیری، بهترین‌های فصل با رای مستقیم همه کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ پرتغال به‌علاوه سرمربی‌های این تیم‌ها انتخاب می‌شوند. کنیسسائو فصل گذشته با پورتو نتایج درخشانی گرفت. تیم او در حالی هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی پرتغال شد که در لیگ این کشور، با کسب 91 امتیاز، رکورد امتیازهای خود در تاریخ لیگ پرتغال را شکست.

hpke3hv1

photo_2022-07-06_02-16-04

 

 

دیدگاه تان را بنویسید