هافبک برزیلی در راه استقلال؛ اشک کارلوس در آمد+ویدیو

یک رسانه برزیلی از خداحافظی ژان کارلوس از تیم خود، برای حضور در استقلال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از روز گذشته اخبار زیادی از احتمال انتقال ژان کارلوس هافبک برزیلی تیم نائوتیکو به استقلال مطرح می شود.

طبق گزارش رسانه های برزیل این بازیکن با پیشنهاد دستمزد 600 هزار دلاری استقلال موافقت کرده و می خواهد نائوتیکو را به مقصد ایران ترک کند.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «folhape» برزیل نوشت: نائوتیکو بامداد امروز(یکشنبه) به مصاف تیم نووریزونتینو رفت و با درخشش در نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

ژان کارلوس هافبک برزیلی برای نائوتیکو در این بازی به عنوان مهره کلیدی تیم مثل همیشه بازی کرد.

به نظر می رسد این بازی خداحافظی ژان کارلوس با نائوتیکو بود چون از سوی باشگاه استقلال ایران پیشنهاد خوبی دریافت کرده و به دنبال جدایی و کسب تجربه جدید است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال به مدیریت باشگاه اعلام کرده تا این بازیکن برزیلی را به نحوی جذب کنند چون به این بازیکن در برنامه هایش آینده اش نیاز دارد.

ژان کارلوس بعد از بازی تیمش در لیگ این کشور سوژه رسانه های شد.

نشریه «گلوبو» برزیل با انتشار فیلم خداحافظی ژان کارلوس با چشمان گریان به حضور او در جمع آبی های تهران پرداخت و از نزدیک شدن این بازیکن برزیلی به استقلال خبر داد.

ژان کارلوس با چشمان گریان، گفت: نمی دانم چه می شود ولی باشگاه نائوتیکو را دوست دارم. نمی توانستم بدون خداحافظی از هواداران بروم. محبت هواداران هیچگاه فراموش نمی کنم و همیشه هواداران این تیم در قلب من جای دارند.

بدین ترتیب جدایی کارلوس از تیم برزیلی قطعی شد و احتمال انتقال این بازیکن برزیلی به استقلال بیش از پیش بیشتر شد.

کارلوس گفت: نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد اما اینجا باشگاهی است که خیلی دوستش داشتم. نمی‌توانستم از این تماشاگران تشکر نکنم. محبتی که به من داشتند، خیلی خاص است. محبت هواداران برای من همه چیز بود. این باشگاه برای همیشه در قلب من و خانواده ام می‌ماند.

دیدگاه تان را بنویسید