حمایت رسول خادم از وریا غفوری + عکس

دارنده مدال طلای کشتی المپیک و جهان، به حمایت از وریا غفوری پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه حواشی عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران توسط مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه، هواداران آبی‌های پایتخت طی روزهای گذشته تجمعات اعتراضی را مقابل این باشگاه داشته‌اند. در همین راستا رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی، دارنده مدال طلای جهان و المپیک نیز نسبت به عدم تمدید قرارداد کاپیتان محبوب آبی‌ها اعتراض کرد.

پست اینستاگرامی رسول خادم در حمایت از وریا غفوری را که او را قهرمانی مردمی معرفی کرده، در ادامه مشاهده می‌کنید:

رسول خادم

در روزهای گذشته و امروز نیز بسیاری از هواداران (با تجمع مقابل باشگاه)، بازیکنان سابق و فعلی تیم استقلال تهران (با انشتار پست حمایتی در فضای مجازی) نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعتراض کرده‌اند. از جمله پیشکسوتان استقلال که نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند محمد نوری، مجید نامجومطلق، فنونی زاده و ... هستند.

تجمع هواداران استقلال
اعتراض هواداران استقلال مقابل این باشگاه، با بنرهای حمایتی از وریا غفوری

بازیکنان سابق این تیم از جمله علی کریمی و بازیکنان فعلی نیز همگی نسبت به عدم تمدید قرارداد غفوری واکنش نشان داده‌ و از کاپیتان خود حمایت کرده‌اند. زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا، صالح حردانی،‌ روزبه چشمی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی و ... همگی به حمایت از وریا غفوری پرداخته‌اند.

با توجه به جو حاکم بر بحث تمدید قرارداد وریا غفوری که شایعه شده مسائل غیر فوتبالی در آن دخیل است، باید دید آیا مصطفی آجورلو و باشگاه استقلال در راستای حفظ کاپیتان محبوب آبی‌ها با او تماس می‌گیرند یا خیر. بسیاری از رسانه‌ها جدایی کاپیتان استقلال را قطعی و باشگاه فولاد را مقصد بعدی او اعلام کرده‌اند.

  • جوانمرد ارسالی در

    دمت گرم پهلوون رسول

دیدگاه تان را بنویسید