واکنش جالب ارسلان کاظمی به درفت ۲۰۲۲ NBA + ویدیو

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران واکنش جالبی نسبت به برگزاری مراسم درفت ۲۰۲۲ NBA نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراسم درفت لیگ بسکتبال NBA هر ساله پیش از آغاز فصل جدید مسابقات برگزار می‌شود که به همین منظور، ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران هم که سابقه حضور در این مراسم را دارد، نسبت به برگزاری مراسم درفت ۲۰۲۲ که امروز (جمعه) ۳ تیر راند اول آن برگزار شد واکنش نشان داد. 

توضیح مراسم درفت:

این مراسم هر ساله به منظور معرفی بازیکنان مستعد بسکتبال زیر ۲۳ سال دانشگاه‌های آمریکا برگزار می‌شود. بازیکنانی که پس از بررسی‌ فاکتورهای مختلف به عنوان درفت‌های برتر سال معرفی شده‌اند، توسط تیم‌های حاضر در لیگ بسکتبال NBA جذب می‌شوند که از جمله اقدامات مهم اتحادیه بسکتبال آمریکا در زمینه ایجاد انگیزه برای پیشرفت استعدادها است.

ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی ایران هم که پیش از حضور در بسکتبال ایران در لیگ دانشگاه‌های آمریکا فعال بود، سال ۲۰۱۳ از دانشگاه اُرِگان به عنوان یکی از درفت‌های NBA معرفی شده بود که به همین منظور، نسبت به برگزاری این مراسم واکنش نشان داد.

او که با انتشار ویدیو زیر در صفحه شخصی اینستاگرام خود به استقبال این مراسم رفت، نوشت: برگردیم به جمعه، روز درفت. در جواب سوال تکراری که می‌پرسید چرا برگشتی، باید بگویم که در آن زمان احمق و کودن بودم.

کاظمی که هم اکنون عضو تیم ملی ایران است، به همراه سایر ملی‌پوشان برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی عازم صربستان شده است. ملی‌پوشان ایران با سرمربیگری سعید ارمغانی، خود را برای مسابقات پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ و مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی آماده می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید