کاوه رضایی به ایران نمی آید

کاوه رضایی با وجود عملکرد ضعیف خود در فصل گذشته لیگ بلژیک، قصد بازگشت به ایران ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کاوه رضایی برای سال منتهی به جام جهانی برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد و با وجود جدایی از لوون، می خواهد در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد.

وقتی به پیج اینستاگرام کاوه رضایی سر می‌زنید، عکس این بازیکن با لباس آبی توجه شما را بیش از هر چیز جلب می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود کاوه همچنان برای استقلالی‌ها در کانون توجه مانده باشد و با شروع هر پنجره نقل‌و‌انتقالاتی هواداران این تیم شوق بازگشت او را داشته باشند.

با اتمام قرارداد کاوه رضایی با تیم لوون، سران این باشگاه تمایلی به تمدید مدت همکاری نشان ندادند تا بدون گل زده در دوازده بازی، کار کاوه در این باشگاه به پایان برسد.

فراغت از این قرارداد رضایی را بیشتر از هروقت دیگری به فوتبال ایران نزدیک کرد تا در آستانه لیگ بیست و دوم هواداران استقلال از همیشه امیدوارتر به برگشت ستاره‌ی محبوبشان باشند.

با این حال کاوه رضایی که در ایران حضور پیدا کرده بود و مدتی هم با دوست و همبازی قدیمی‌اش آرش آفشین به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد، تمایلی برای برگشت به فوتبال ایران ندارد.

این درحالی است که کاوه به جز استقلال، از باشگاه اسبقش فولاد خوزستان هم پیشنهاد بسیار جدی‌ای داشت اما ترجیح این مهاجم ادامه بازی در اروپا است.

اولویت کاوه که در پنج فصل حضور در بلژیک یکی از مهاجمان روی بورس این کشور بود، ادامه بازی در این کشور است اما اگر به هردلیلی پیشنهادی از تیم‌های بلژیکی دریافت نکند، باز هم امیدوار است در سایر باشگاه‌های اروپایی به فوتبال خودش ادامه دهد تا بتواند برای جام جهانی خودش را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کند.

دیدگاه تان را بنویسید