گل محمدی: درویش در منگنه قرار گرفت و اسیر جو شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، دستیار اول پیشین او چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران حاضر در مقابل ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره جدایی حمید مطهری گفت: از همه کسانی که در کادر فنی بودند و جدا شدند، تشکر می‌کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند و قهرمانی‌های متعددی را برای تیم به ارمغان آوردند و تلاش آنها قابل تقدیر و ارزشمند است. امسال شرایط طوری شد که این مربیان از جمع ما جدا شدند. برای آنها آرزوی سلامتی داریم و ان‌شاءالله که موفق باشند.

مطهری چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد

وی در مورد اولین تجربه سرمربیگری مطهری اظهار داشت: او شخصیت خوبی دارد، برای آنکه بتواند یک سرمربی خوب باشد. در واقع کاریزما و آن علم و دانش فوتبال را دارد. فکر می‌کنم او چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد و می‌تواند یکی از استعدادهای خوب مربیگری باشد. امیدوارم بتواند این چالش سرمربیگری را نیز با موفقیت طی کند.

با 90 درصد مربیان لیگ برتری رفاقت دیرینه دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: به هر حال فوتبال همین است. همه مربیانی که در لیگ هستند، از رفیقان ما محسوب می‌شوند و شاید با 90 درصد آنها رفاقت دیرینه دارم که مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم این نسل جدید مربیان نسل خوبی است و به لحاظ کاری هم آن اعتماد و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند، قابل تقدیر است.

تکلیف سیدجلال حسینی این هفته مشخص می‌شود

گل‌محمدی راجع به وضعیت کادر فنی پرسپولیس پس از جدایی مطهری و اضافه شدن سیدجلال حسینی به این کادر تصریح کرد: هنوز برای انتخاب جانشین مطهری تصمیمی گرفته نشده است، ولی خُب در فکرش هستیم، چون این اتفاق دیروز افتاد. خودِ سید هم فکر می‌کنم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. ما صحبتی که با سید جلال داشتیم، قدیمی بود، ولی صحبت جدیدی با او نداشته‌ایم.

واکنش گل‌محمدی به حضور یک مربی خارجی در کادر پرسپولیس

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است یک مربی خارجی جایگزین مطهری شود؟»، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

نیمی از بازیکنانی که می‌خواستیم جذب شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال حضور بازیکن خارجی در این تیم را رد نکرد و یادآور شد: ما بالاخره دو مهاجم می‌خواهیم، چه ایرانی و خارجی. در واقع باید خط حمله را تقویت کنیم. در نقل‌وانتقالات هم خیلی خوب شروع کردیم و جا دارد از باشگاه تشکر کنم که شتاب خوبی در این مسئله داشتیم. نیمی از لیستی که داده بودیم، جذب شدند و نصف دیگر لیست مانده است.

در مورد اسامی بازیکنان مدنظرم نمی‌توانم صحبت کنم

گل‌محمدی درباره مهاجم ایرانی مدنظرش و نام آن اظهار داشت: زیاد نمی‌شود راجع به جزئیات صحبت کرد. خیلی عجله نکنید. من درباره اسامی نمی‌توانم صحبت کنم.

از 9 تیر ماه تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم

وی درباره نشستش با آنالیزورهای تیم پرسپولیس عنوان کرد: جلسه فنی نبود و ما شرایط گزینه‌های مدنظرمان را بررسی می‌کردیم و فیلم بازی‌های آنها را می‌دیدیم. ما ان‌شاءالله از 9 تیر ماه تمرینات خود را شروع می‌کنیم.

جدایی مربیان ما به نفع خود آنها و اعتبار و شخصیت‌شان بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر دستیاران جدا شده‌اش مایل به ادامه همکاری با پرسپولیس بودند، او نیز این همکاری را با آنها ادامه می‌داد، گفت: شرایط متأسفانه طوری رقم خورد که شاید با اولین مصدومیت و یا اولین اشتباه دروازه‌بان، یکسری شروع می‌کردند به توهین و ... . فکر می‌کنم این جدایی در وهله اول به نفع خودِ مربیان و اعتبار و شخصیت‌شان بود. واقعاً از این اتفاقاتی که افتاد، متأسف شدم. یک عده بر سر این مسائل شیطنت و جو را ملتهب کردند. به نظرم باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم. به هر حال حق‌شان این نبود که اینگونه از ما جدا شوند. آنها زحمات زیادی کشیده بودند و خودم دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود، این کار با شکل خوب و فضای بهتری انجام شود.

درویش بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیرواقعی انجام بدهد

وی در واکنش به صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد رقم قراردادش و در پاسخ به این سؤال که آیا دلخوری در باشگاه پیش نیامد، گفت: این بحث قراردادها یک بحث شخصی است. فکر می‌کنم درویش را در منگنه قرار دادند و او هم به خاطر صداقتی که داشته و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیرواقعی انجام بدهد، فکر می‌کنم اسیر آن جو و سؤالات شد.

دیدگاه تان را بنویسید