مطهری با پرسپولیس فسخ کرد

حمید مطهری از پرسپولیس جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

از آنجایی که گل‌محمدی هم به جدایی مطهری رضایت داده است، او با مدیران باشگاه درباره این موضوع صحبت کرد و رسما از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد. البته امضای توافق‌نامه بین مطهری و پرسپولیس به فردا موکول شد.

مطهری به زودی به عنوان سرمربی نساجی مازندران معرفی می شود.

 

او با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی و از آنها بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد.

در این پست مطهری آمده است:

* نمی‌دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. ممکن است خداحافظی کمی فاصله بیندازد اما ما هرگز از هم دور نیستیم زیرا دوستی‌ها را با قلب و نه فاصله‌ها اندازه می‌گیرند.

* اکنون که قرعه برای خدمت در سنگر دیگری برای من فراهم شده است، فرصت را غنیمت شمرده و به خاطر اینکه باعث شدید در سه سال گذشته، پرسپولیس به خانه و خانواده‌ام تبدیل شود از شما سپاسگزارم.

* از زمان پیوستن به پرسپولیس تمام تلاش خود را کردم تا به تیم کمک کنم. عجب خاطرات شگفت انگیزی را خلق کردیم و چه فراز و نشیب‌هایی را کنارهم پشت سرگذاشتیم و حمایت شما ارزش زیادی برای من داشت.

* قصور و کاستی‌ها را به بزرگی خود و به دیده رحمت برمن ببخشایید. برخود لازم می‌دانم از برادر خودم یحیی گل‌محمدی خالصانه تشکر کنم که استقامت، پشتکار، رفاقت و معرفت را خیلی خوب به من آموخت.

* همچنین از افشین پیروانی عزیز، مدیران، مربیان، بازیکنان پرسپولیس و اصحاب رسانه به پاس لطف، محبت و مهربانی بی شائبه سپاسگزارم. تنور دلتان گرم، روزگارتان آباد... ارادتمند شما خوبان؛ حمید مطهری

دیدگاه تان را بنویسید