مطهری: نمی‌دانم چرا این همه به ما فشار آوردند/ انتقادها را روی چشم قبول می‌کنیم

مربی پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم برای تیمش گفت: . تیم ما توانمند بود. نمی‌دانم چرا این همه به ما فشار آوردند. انتقادها را هم به روی چشم قبول می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید مطهری، مربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی و اتمام فصل جاری گفت: می‌دانید یک فصل فرسایشی شده است و خیلی سنگین بود. امروز ۱۰، ۱۱ بازیکن خودمان را نداشتیم. یک شنبه هم بازی کرده بودیم. برای ما خیلی سنگین بود. فجر نسبت به ما به تیم خود رسیده بود و بازسازی داشت چرا که بیشتر از ما استراحت کردند. فجر یک تیم خوب بود.

وی ادامه داد: یک فوتبال شناور را بازی کردیم. جابه‌جایی‌های زیادی داشتیم و روی یک حرکت تاکتیکی به گل رسیدیم. باید بپذیریم فجرسپاسی در نیمه دوم بهتر از ما بود. یک مقدار از این مسئله به خاطر خستگی بود. یک مقدار هم به این خاطر بود که در پایان فصل بودیم. ضمن اینکه فجرسپاسی بهتر از ما کار کرد. دنبال گلزنی از روی ضربات ایستگاهی بود. در نهایت به تیم خوب فجرسپاسی تبریک می‌گویم. نه به خاطر اینکه سقوط کردند بلکه فوتبال خوبی بازی کردند. طبق آنالیزی که داشتیم، اگر چه فجر از نظر نتیجه ضعیف کار کرد اما خیلی جاها هم حقش بود که نبازد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند. از سیدجلال حسینی که بزرگ تیم ما است تا محمد عمری که بازیکن جوان ما است، خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خوب و با اصالت خودمان هم خسته نباشید می‌گویم و تشکر می‌کنم.

مربی پرسپولیس درباره مشخص نشدن تکلیف بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: دوست داشتیم هر چه زودتر رای این بازی اعلام نشود اما شاید کمیته انضباطی هم استدلال خود را دارد. انتظار داشتیم زودتر اعلام کنند.

مطهری درباره اینکه آیا نتایج تیمش در این فصل با وجود کسب رتبه دوم درخشان بود یا خیر گفت: زمانی که در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی هستی، همیشه باید برای قهرمانی تلاش کنی. واقعا امسال همه تلاش خودمان را کردیم و با همه وجودمان کار کردیم. یک سری کمبودها بود. نمی‌خواهم وارد جزییات شوم. شرایط مالی و پنجره‌های بسته دخیل بودند اما بهانه نمی‌آوریم. ما مشکلات داشتیم. با توجه به مشکلاتی که درون خانواده خودمان داشتیم، فکر می‌کنم نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. ما امروز ۶۰ امتیازی شدیم. اگر رای بازی با تراکتور هم بیاید، ۶۳ امتیازی می‌شویم. پرسپولیس در زمان آقای برانکو با ۶۱ امتیاز قهرمان شد. اینکه در طول فصل به ازای هر بازی به طور میانگین بالای ۲ امتیاز بگیرید، خوب است. تیم ما توانمند بود. نمی‌دانم چرا این همه به ما فشار آوردند. انتقادها را هم به روی چشم قبول می‌کنیم. دنبال حرکت روبه‌جلو هستیم. انتقاد سازنده باعث پیشرفت است اما به تخریب‌ها هم اهمیت می‌دهیم.

وی درباره پیشنهادها به خودش از سوی چند تیم لیگ برتری گفت: واقعا یک فصل سخت بود. به گروه ما خیلی فشار آمد. نیاز داریم یک آرامش واقعی را تجربه کنیم. چند روزی استراحت کنیم و به فصل بعد برویم. راجع به پیشنهادهای خودم می‌گویم. تو را به خدا حمل بر خودستایی نشود. من در این سه سال پیشنهاد داشتم. اما اصول خودم را دارم. شاید بعضی‌ها این اصول را نپذیرند اما افتخار می‌کنم که به تیم خودم متعهد بودم. کنار آقای گل محمدی و گروه‌مان با افتخار کار کردم. به عنوان بازیکن و مربی برای پرسپولیس کار کردم و به خودم می‌بالم. باید ببینیم شرایط حرفه‌ای چطور پیش می رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید