سر بی کلاه استقلال!

بازیکن اسبق استقلال می گوید این تیم به دلیل تعلل فرصت طلایی نقل و انتقالات را از دست داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط بلاتکلیفی استقلال برای انتخاب سرمربی و شرایط خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما استقلال در موضوع انتخاب سرمربی کمی از رقبا عقب نیست؟

کم که چه عرض کنم! به نظر من خیلی عقب است. یعنی برای انتخاب مربی کم‎کم دیر هم می شود. باید هر چه سریعتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا تیم نفر بگیرد.

به نظر شما بازیکن خوبی در فصل نقل و انتقالات مانده که استقلال سراغ شان برود؟

خیر! به نظر من تمام نفرات خوب را تیم های دیگر گرفتند و متاسفانه سراستقلال بی کلاه مانده است. مگر اینکه پشت‌پرده اتفاقاتی باشد یا بخواهند از خارج بازیکن بگیرند. چون وقتی مربی مشخص نشده در نتیجه تیم هم نمی‌تواند بازیکن بگیرد.

با این حساب فکر می کنید چه کسی سجاد شهباززاده را جذب کرد؟

نمی دانم چه کسی این کار را کرده، ولی اصولاً باید مربی باشد تا در قبال خواسته های مربی بازیکن جذب شود. به طور معمول می توان به مسابقات فصل قبل نگاه کرد، بهترین ها را دید و بر اساس نقاط ضعف تیم سراغ خوب ها رفت، اما استقلال همین کار را هم نکرد.

فکر می‌کنید شهباززاده به درد استقلال می خورد؟

سجاد بازیکن خوبی است. استقلال هم بوده. اما قطعاً استقلال باید کنار شهباززاده گلزن سرعتی سر زن و تکنیکی هم بیاورد. یک نفر را می‌خواهیم که آن جلو یک فوروارد ششدانگ باشد. کسی که موقعیت های معمولی را تبدیل به گل کند.

از اردوی تیم رقیب خبر دارید؟

آنها خوب یارگیری کرده‌اند. تقریباً نفراتشان یکی از یکی بهتر هستند. گولسیانی را از سپاهان گرفته‌اند. بیرانوند را برگرداندند. فکر می کنم پرسپولیس همین حالا دو تیم آماده برای ورود به لیگ برتر دارد در حالی که استقلال هنوز تکلیف سرمربی اش مشخص نیست. متاسفانه شرایط بد سال‌های قبل دوباره برای استقلال تکرار می شود.

چرا این اتفاق افتاد؟

آقای آجرلو فصل قبل که آمد حاشیه ها را جمع کرد اما جدایی مجیدی یک مرتبه همه چیز را به هم ریخت. البته جذب سرمربی هم آسان نیست و نمی‌توان خیلی دستپاچه این کار را انجام داد. ولی من فکر می کنم دیگر خیلی دیر شده است.

از نگرانی مردم خبر دارید؟

بله! آنها را هر روز می بینم و اتفاقاً از من در این باره سوال می کنند ولی من به همه آنها می‌گویم که خودشان هم در این زمینه مقصرند. وقتی از روزی که مجیدی رفته هر روز یک سفارش به باشگاه می دهند و تا اسمی مطرح می شود این و آن را تهدید می‌کنند شرایط انتخاب مربی را برای کادر مدیریتی سخت می‌کنند. با این وضعیت بیشتر از هر چیز خود هواداران ضرر می کنند. امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف نیمکت سرمربیگری استقلال روشن شود.

دیدگاه تان را بنویسید