پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

اکبرپور: حاشیه ها به استقلال ضربه می زند/ حیف که دیاباته نیست!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی آبی پوشان برابر تیم سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره بازی استقلال و سپاهان اظهار کرد:  هر 2 تیم در صدر جدول حضور دارند و آنها توانایی زیادی داشتند که اکنون در رده های اول و دوم جدول رده بندی هستند. 

او ادامه داد: تیم سپاهان همیشه رقیب سرسخت و سنتی برای استقلال بوده و طبیعی است که بازی سختی برای هر 2 تیم باشد. البته نتایجی که استقلال در هفته های اخیر گرفته و به صدر جدول صعود کرده، دوست دارد با پیروزی برابر سپاهان صدر جدول را حفظ کند و قهرمان نیم فصل اول شود. 

اکبرپور گفت: به طور حتم بازیکنان استقلال با تمام توان به زمین مسابقه می روند تا 3 امتیاز این بازی را کسب کنند. از آن طرف، نویدکیا از زمانی که هدایت طلایی پوشان را برعهده گرفت، آنها در ابتدا مشکلاتی داشتند اما رفته رفته توانستند بر مشکلات فائق بیایند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند. 

او افزود: استقلال تیم پرمهره ای است اما حیف که شیخ دیاباته در بازی با سپاهان حضور ندارد و اگر او در این بازی حاضر بود در آن صورت دست کادر فنی برای چیدن نفرات بازتر بود. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و هر بازیکنی که به زمین مسابقه برود به طور حتم تلاش می کند که به نحو احسن برای موفقیت استقلال دست از تلاش برندارد. 

پیشکسوت تیم استقلال  بیان کرد: اگرچه نتایج استقلال و سایر تیم ها در هفته های اخیر نوسان داشته است اما استقلال خوب توانسته صدر جدول را حفظ کند. خدا را شکر استقلال هم صاحب زمین تمرین شده است و شرایطش بهتر از این شود. به هر حال تنها حاشیه ها است که به استقلال ضربه می زند و اگر این موضوع از استقلال رخت برببند، شرایط برای این تیم خیلی بهتر خواهد شد. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور از جمله تیم هایی هستند که برای قهرمانی بسته شده اند. 

او درباره خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت: از موقعی که در استقلال بازی کردم و قبل از آن هم بحث خصوصی سازی مطرح بوده است. با وجود اینکه از خداحافظی ام از فوتبال می گذرد اما خصوصی سازی هنوز انجام نشده است. البته اگر این اتفاق رخ بدهد و به دست صاحبان اصلی خود برسد خیلی بهتر خواهد شد. در ابتدای هر فصل مسئولان ورزش حرف از خصوصی سازی می زنند اما در آخر فصل هم این اتفاق رخ نمی دهد. اگر مسئولان  توانمندی ندارند چرا وعده می دهند و به آن عمل نمی کنند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید