الکس نوری چرا ناگهان گران شد!؟

خبررسانی برخی دلالان به سرمربی دورگه عامل افزایش قیمت و بهم خوردن توافق بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که عنوان شده بود باشگاه استقلال با نوری توافق انجام داده و او به زودی هدایت این تیم را در دست می گیرد با اعلام باشگاه، درخواست دستمزد بالا از سوی نوری عامل منتفی شدن این توافق بیان شد.

این خبر تعجب زیادی به دنبال داشت چرا که معمولا رقم قرارداد نخستین بحث مذاکره است و اگر دستمزد بالا دلیل شکل نگرفتن همکاری بوده، چرا از ابتدا این گزینه منتفی نشد. اما این تیم ماجرا نبوده است.

ظاهرا الکس نوری با یک رقم معقول پذیرفته بود هدایت استقلال را قبول کند و برخی از مدیران باشگاه برای مذاکره نهایی با او راهی امارات شده بودند اما به یکباره این مربی رقم درخواستی خود را به شکلی قابل توجه بالا برد.

ظاهرا به گوش آجورلو رسیده است که وقتی نام الکس نوری رسانه ای شد، برخی از دلالان داخلی با فرستادن پیام برای این مربی ایرانی- آلمانی ادعا کردند که می توانند پول بیشتری از استقلال بگیرند و به همین دلیل این مربی جوان را هوایی کردند.

در این بین شنیده ها حاکی از آن است که آجورلو از مدیران باشگاه خواسته است که به هیچ عنوان نام گزینه های سرمربیگری آبی ها را رسانه ای نکنند تا داستان الکس نوری دوباره تکرار نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید