تمیروف می ماند یا می رود؟

در روزهای شلوغ و پر رفت و آمد پرسپولیس، وضعیت مهاجم ازبک این تیم معلوم نیست و هنوز گل محمدی نظری درباره این بازیکن نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در میان هیاهوی نقل و انتقالات پرسپولیس، شرزود تمیروف، مهاجم ازبک این تیم یکی از نفراتی است که ماندن یا رفتنش نامشخص است.

شرزود تمیروف که در نقل و انتقالات زمستانی با نظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط هجومی پرسپولیس به این تیم اضافه شده بود، عملکرد خوبی در این تیم نداشت. تا وضعیت مبهمی برای فصل آینده داشته باشد.

مهاجم ازبکستانی و انرژیک پرسپولیس که در نیم فصل دوم تلاش زیادی داشت تا نام خود را به عنوان گلزن مطرح کند، بعد از نزدیک به 500 دقیقه بازی در این تیم، در نهایت تنها توانست دروازه ذوب آهن را باز کند و نیم فصل دوم را با یک گل زده به پایان برساند.

یحیی گل‌محمدی هنوز تصمیمی درباره ماندن یا رفتن این مهاجم ازبکستانی نگرفته اما او یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد و در صورت جدایی از پرسپولیس مدیران باشگاه باید با تمیروف توافق مالی داشته باشند در غیر اینصورت، این بازیکن با شکایت به فیفا می تواند مابقی قراردادش را به دلیل اینکه زیر 250 هزار دلار است به راحتی دریافت کند.

شاید تنها دلیلی که باعث می‌شود یحیی گل‌محمدی در نوشتن لیست مازاد خود روی اسم این بازیکن تردید داشته باشد، سن و سال این مهاجم خارجی است. تمیروف 23 ساله که برای فصل بعد نیز قرارداد دارد در فهرست بزرگسال جای نمی‌گیرد و در لیست زیر 25 سال قرار خواهد گرفت.

حالا باید منتظر ماند و دید که سرمربی پرسپولیس نهایتا چه تصمیمی درباره مهاجم ازبکستانی‌اش خواهد گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید