جی پلاس

حق ستاره آسیایی در لیگ انگلیس خورده شد!

یکی از بهترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس در تیم منتخب این رقابت ها جایی نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فصل 22-2021 لیگ انگلیس با قهرمانی منچسترسیتی و نایب قهرمانی لیورپول به پایان رسید. تاتنهام نیز با هدایت آنتونیو کونته در رده چهارم این فصل قرار گرفت در حالی که کمتر کسی تصور می کرد لندنی ها فصل را با این رده به پایان برسانند.

یکی از بهترین بازیکنان فصل سفیدپوشان لندن و البته لیگ انگلیس کسی نبود جز سون هیونگ مین؛ ستاره کره ای تاتنهام که عملکردی بهتر از هری کین انگلیسی داشت.

او در فصل گذشته 23 گل به ثمر رساند و همراه با محمد صلاح آقای گل لیگ انگلیس شد با این تفاوت که هیچ یک از گل های او از روی ضربه پنالتی نبود اما 5 گل صلاح پنالتی بود. در پاس گل اوضاع برای محمد صلاح بهتر بود و او 13 پاس گل داد اما سون 7 پاس منجر به گل داده است. این ستاره کره جنوبی اولین بازیکن آسیایی شد که در لیگ های سطح بالای اروپا عنوان مهم آقای گلی را کسب می کند.

نکته جالب توجه مقایسه سون با رونالدو است که در ترکیب منتخب فصل قرار دارد؛ رونالدو 18 گل (3 پنالتی) و 3 پاس گل داشته است!

به نظر می رسد این بازیکن آسیایی که می توان او را موفق ترین لژیونر تاریخ قاره دانست به آن چه که استحقاقش را داشت نرسید در حالی که او یکی از بهترین بازیکنان لیگ های معتبر اروپایی در فصل 22-2021 بود. این موضوع نه فقط در گل و پاس گل های او بلکه در تاثیرگذاری اش در نتایج تاتنهام هم مشهود است.

ترکیب منتخب لیگ انگلیس: آلیسون از لیورپول، آرنولد از لیورپول ، فن دایک از لیورپول، رودیگر از چلسی، کانسلو از منچسترسیتی، برناردو از منچسترسیتی، تیاگو از لیورپول، دی بروین از منچسترسیتی، مانه از لیورپول، کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد، محمد صلاح از لیورپول.

 

دیدگاه تان را بنویسید