دو بازیکن محبوب و مغضوب لیورپول جدا شدند

دیووک اوریگی و لوریس کاریوس، دو بازیکن لیورپول با اتمام قرداد خود از لیورپول جدا شدند؛ اولی بازیکنی محبوب و دومی کاملا مغضوب هواداران قرمزهای مرسی ساید بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لوریس کاریوس، دروازه بان 28 ساله آلمانی لیورپول و دیووک ارویگی، مهاجم 27 ساله و بلژیکی با پایان قراردادش با قرمزها، از این باشگاه جدا شدند.

با اعلام باشگاه لیورپول، علاوه بر دیووک اوریگی، لوریس کاریوس نیز در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول جدا می شود. قرارداد کاریوس با قرمزها تا تابستان 2022 است و لیورپول قصد تمدید قرارداد او را ندارد. لوریس کاریوس که شش سال پیش از ماینتس به لیورپول پیوست، از زمان فینال لیگ قهرمانان فصل 18-2017 تا الان حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده است. این در حالی است که کاریوس در دو فصل ابتدایی حضورش در لیورپول، 49 بار برای این تیم به میدان رفت اما نمایش بد در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، سرنوشت این دروازه بان را به کلی تغییر داد. کاریوس از آن زمان دو انتقال قرضی به بشیکتاش و اونیون برلین را تجربه کرد و در فصل 22-2021 بخشی از گروه دروازه بان های لیورپول بود. لوریس کاریوس در حالی از لیورپول جدا می شود که از آخرین بازی او برای این تیم، 1475 روز می گذرد.

همچنین در سوی دیگر، اوریگی، در نقطه مقابل کاریوس قرار دارد که با زدن گل چهارم لیورپول به بارسلونا در سال 2019، زمینه ساز صعود قرمزها مرسی ساید به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیدگاه تان را بنویسید