آهن و وزنه؛ حریف تمرینی تیم ملی فوتبال ایران!

در شرایطی که تیم های ملی مختلف مشغول بازی های تدارکاتی هستند، تیم ملی ایران در سالن بدنسازی، زور آزمایی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران بعد از مرخصی و استراحت یک روزه، به تمرینات برگشتند و راهی سالن وزنه شدند تا تمرینات خود را در این بخش دنبال کنند.

در روزهایی که اردوی تیم ملی فعلا به تمرینات محدود شده و خبری از بازی تدارکاتی تا ۲۲ خرداد نیست، بیشتر بازیکنان از فرصت‌های موجود برای بدنسازی استفاده می‌کنند تا آمادگی جسمانی‌شان حفظ شود.

هر یک از ستاره‌های تیم ملی با دمبل، هالتر و دستگاه‌ها مشغولند تا پیش از رویداد عظیم جام جهانی، از نظر بدنی خودشان را به بالاترین میزان آمادگی برسانند.

صالح حردانی جزو بازیکنانی است که تقریبا هرروز بعد از صرف صبحانه به سالن وزنه هتل تیم ملی می‌رود و مشغول وزنه زدن می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران

سعید عزت‌الهی امروز جلوتر از طارمی و جهانبخش پیش از کار با وزنه به هم‌تیمی‌هایش نرمش می‌داد تا بدن‌هایشان برای تمرین امروز گرم شود.

حضور بازیکنان در سالن وزنه از این نظر جالب بود که پیش‌بینی می‌شد با توجه به گردش دیشب بازیکنان امروز در سالن وزنه حاضر نشوند.

رگ‌های بیرون افتاده و عضلات نمایان‌شده ملی‌پوشان در تصاویر نعیم احمدی از جلسه بدنسازی امروز تیم ملی نشان می‌دهد شاگردان اسکوچیچ با جدیت تمام تمرین می‌کنند تا به وقت مسابقه اصطلاحا نفس کم نیاورند.

 

تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران

دیدگاه تان را بنویسید