دانشگر: از جدایی مجیدی شوکه شدم

حسرت بزرگ مدافع استقلال: کاش یک بار به اردوی تیم ملی دعوت می شدم

محمد دانشگر در گفت‌وگویی از حسرت خود برای حضور در اردوی تیم ملی گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد دانشگر، مدافع مستحکم استقلال، یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم بود که بارها در بخش دفاعی و حتی خط حمله، به مدد تیم مجیدی آمد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

او در گفت و گو با خبرورزشی درباره جدایی مجیدی گفت: من هم مثل همه بازیکنان از جدایی مجیدی شوکه شدم. از زحمات آقا فرهاد تشکر می کنم. او خیلی زحمت کشید، برای موفقیت استقلال وسواس به خرج داد و تمام تلاش خود را کرد که تیم موفق شود.

دانشگر درباره قراردادش گفت: قرارداد من تمام شده ولی باور کنید هنوز به هیچ چیزی فکر نکرده ام. من استقلال را دوست دارم ولی اجازه بدهید ببینیم باشگاه ما را می خواهد یا نه(با خنده) فعلا که هیچکس با ما درباره تمدید قرارداد صحبتی نکرده است.

 او ادامه داد: در چند فصلی که در استقلال بودم برخی مواقع از اتفاقاتی که رخ می داد ناراحت می شدم و بعضا واکنش نشان می دادم اما امسال از ابتدای فصل وارد هیچ فضایی نشدم، به حواشی توجه نکردم،سعی کردم حواسم به فوتبال بازی کردن و تمرین تیمم باشد. خدا را شکر یکی از بهترین فصل های فوتبالی ام را هم پشت سر گذاشتم.

مدافع استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: نمی گویم باید در تیم ملی بازی کنم ولی ای کاش حداقل یک اردو دعوت می شدم.تمام مدافعان وسط لیگ دوستان من هستند اما عملکردم را با آنها مقایسه کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید