انتخابی کشتی آزاد آمریکا| کاکس و اسنایدر عازم جهانی شدند

دو ملی‌پوش نام‌ آشنای کشتی آزاد آمریکا، بار دیگر جواز حضور در تیم ملی این کشور را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا موسوم به FINAL X که برای مشخص شدن ترکیب اعزامی تیم ایالات متحده به مسابقات جهانی صربستان در حال پیگیری است، کاکس و اسنایدر دو ستاره نام آشنای کشتی جهان موفق شدند با شکست رقبای خود بار دیگر صاحب دو بنده تیم ملی آزاد آمریکا شوند.

مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی آمریکا ، FINAL X، در حال برگزاری است تا ترکیب تیم آمریکا برای مسابقات جهانی صربستان مشخص شود.

در این رقابت‌ها، دو کشتی گیر برتر هر وزن با قانون دو پیروزی از سه مسابقه به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقات در دو نوبت برگزار می‌شود که اوکلاهاما و نیویورک میزبان آن هستند. در روز اول این مسابقات، در بخش کشتی آزاد مردان، مسابقات‌ اوزان ۵۷، ۶۱، ۷۰، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم برگزار شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، توماس گیلمن، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، مقابل ویتو آروجائو به برتری رسید تا همچنان به‌ عنوان برترین سبک‌وزن کشورش، راهی مسابقات جهانی شود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، یک شگفتی رخ داد و داتون فیکس، نایب قهرمان جهان در سال گذشته، مقابل ست گراس شکست خورد تا آمریکا در این وزن با چهره‌ای جدید راهی مسابقات جهانی شود‌. 

در وزن ۷۰ کیلوگرم، زین‌‌ رادرفورد موفق شد با برتری بر جردن اولیور راهی مسابقات جهانی شود تا پا جای پای جیمز گرین، کشتی گیر کهنه کار آمریکا در این وزن بگذارد که چندی پیش از کشتی خداحافظی کرد.

در وزن ۹۲کیلوگرم، جی‌دن کاکس در ابتدا مقابل ناتان جکسون مغلوب شد، اما در کشتی های بعدی توانست از سد رقیبش بگذرد تا همجنان مرد شماره یک آمریکایی ها در این وزن باشد و بلیت مسابقات جهانی را رزرو کند.

در وزن ۹۷کیلوگرم، کایل اسنایدر، مرد اول کشتی آمریکا در این وزن، پشت کالین مور را به تشک رساند تا برای هشتمین سال پیاپی دوبنده آمریکا را بر تن کند.

همچنین ادامه‌ مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آمریکا، ۴ روز دیگر برگزار می‌شود که در بخش کشتی آزاد مردان، رقابت‌های اوزان ۶۵، ۷۴، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، اوان هندرسون‌ به مصاف یانی دیاکومیهالیس خواهد رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، کایل دیک، کشتی‌گیر مطرح آمریکا با جیسون نولف سرشاخ می‌شود تا در صورت برتری، خود را آماده کسب چهارمین مدال طلای جهان کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، جردن باروز همچنان قصد خداحافظی ندارد و آماده است تا با چنس مارستلر کشتی بگیرد و برای نهمین مدال جهانی خود دورخیز کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، جادوگر آمریکایی‌ها برای اولین بار پس از مسابقات جهانی نروژ به روی تشک می‌رود. دیوید تیلور، قهرمان المپیک توکیو در مسابقه انتخابی این وزن، به مصاف زاهد والنسیا می‌رود تا در صورت پوشیدن دوبنده کشورش، آماده نبرد دوباره با حسن یزدانی شود.

در سنگین وزن، نیک گویازدوفسکی با هایدن زیلمر کشتی می‌گیرد تا با مشخص شدن فرد برتر در این وزن، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای مسابقات جهانی صربستان مشخص شود.

دیدگاه تان را بنویسید