درخواست انریکه از هواداران اسپانیا!

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره تساوی مقابل پرتغال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از تساوی یک - یک تیم‌های اسپانیا و پرتغال در جریان بازی‌های شب گذشته لیگ ملت‌های اروپا 2022، لوئیس انرکیه سرمربی لاخورا مدعی شد که عملکرد تیم او رضایت بخش بوده و تنها توان حفط ریتم بازی در 90 دقیقه را نداشته است که روی این موضوع کار می‌کند، ضمن اینکه درباره به کار گیری مهره‌ها نیز باید به او اعتماد کرد.

لوئیس انریکه در نشست بعد از بازی گفت: "بیش از حد معمول شرایط دشواری را متحمل شدیم. در این مسابقه متوجه شدم که حفظ ریتم تیمی برای 90 دقیقه سخت است و احتمال دارد شانس پیروزی را از دست بدهیم. اما من فکر می کنم اسپانیا در این مسابقه خوب بازی کرد. بازیکنان با اراده فراوان با گرما و خستگی فصل کنار آمده اند و ما تلاش می کنیم از همه بازیکنان در بازی های آینده استفاده کنیم.

فضای داخل استادیوم، تشویق هواداران و نگرش بازیکنانم بسیار خوب بود و من این روحیه تیمی را دوست دارم. اکنون زمان بهتر شدن فرا رسیده و خواهیم دید که در چه مواردی می توانیم پیشرفت کنیم. تحمل فشار برای 90 دقیقه سخت بود و من در کل راضی هستم. ما می توانستیم در مقابل پرتغال برنده شویم و البته ممکن بود شکست هم بخوریم. 

عملکرد آلوارو موراتا؟ او در ترکیب اسپانیا و رده باشگاهی خوب عمل می کند. او بازیکنی گلزنی بوده و اگرچه ویژگی های عجیب و غریبی از خود در زمین ارائه نمی دهد، اما مهره ای مفید بوده و به درد تیم می خورد. آنسو فاتی نیز می تواند در درازمدت به ما کمک کند. من چیزی که از این بازیکن در تمرین می بینم دوست دارم. البته آنسو فاتی هنوز از ریتم لازم برخوردار نیست و البته این طبیعی نیز است. اما من سرمربی هستم و شما باید در این مورد به من اعتماد کنید."

دیدگاه تان را بنویسید