طلسم شکن الهلال گزینه جانشینی فرهاد/ استقلال و مذاکره قبل از خداحافظی مجیدی!

پس از جدایی فرهاد مجیدی، اکنون گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشین او صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از درخواست فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال، اکنون گمانه زنی‌های زیادی در رابطه با معرفی جایگزین سرمربی آبی‌ها صورت می‌گیرد که در این میان، نام "رزوان لوچسکیو" سرمربی سابق الهلال عربستان بیش از دیگران به گوش می‌رسد.

او که موفق شد پس از نزدیک به دو دهه حسرت تیم الهلال عربستان برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پایان دهد، لقب "طلسم شکن" را توسط رسانه‌های عرب زبان به خود اختصاص داد. اتفاقی که می تواند در صورت حضور این مرد رومانیایی در راس کادرفنی آبی‌های پایتخت، برای استقلالی‌ها نیز رخ دهد.

همچنین اسامی گزینه‌هایی چون جواد نکونام و حتی آندره آ استراماچونی ستاره و سرمربی سابق آبی‌ها نیز در اطراف نیمکت باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که البته احتمال حضور آن‌ها در جمع آبی پوشان بسیار کمرنگ به نظر می‌رسد.

البته پس از خبر استعفای فرهاد مجیدی بود که رسانه‌های داخلی شائبه‌هایی مبنی بر جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این فصل آبی‌ها را منتشر کردند که هواداران این تیم را نگران آینده می‌کند. اتفاق‌هایی که باید دید مدیران این باشگاه چگونه آن‌ها را مدیریت خواهند کرد؛ مدیرانی که براساس بیانیه روز گذشته هنوز با استعفای مجیدی موافق نکرده و غافلگیر شدند. البته به نظر می‌رسد آن‌ها قبل از بیانیه خداحافظی فرهاد مجیدی در جریان تصمیم او بودند و درباره گزینه هایشان صحبت و  مذاکره داشتند!

دیدگاه تان را بنویسید