در گفت و گو با جی پلاس؛

فرمول شکست الدحیل از نظر علی کریمی/ شفر مربی کاربلدی است اما مجیدی مسئول تیم است

علی کریمی می گوید مقابل الدحیل باید بی نقص عمل کنیم و منتظر اشتباهات آن ها باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ آبی های پایتخت فردا (دوشنبه) دیدار مهمی در تهران برگزار می کنند. در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، استقلال از ساعت 20:30 میزبان الدحیل قطر است و برای صعود به مرحله بعد این مسابقات باید رقیب قطری را با 3 گل یا بیشتر شکست دهد.

شاگردان فرهاد مجیدی در آخرین دیدارشان در تهران با شکست 4 بر 2 استقلال خوزستان، حکم سقوط این تیم اهوازی به لیگ دسته یک را امضاء کردند و توانستند فاصله با صدر جدول را تا چهار امتیاز کاهش دهند.

با وجود پیروزی استقلال، همچنان حرف و حدیث درباره برکناری شفر و تاثیر این اتفاق در آینده استقلال به خصوص در فصل جاری وجود دارد. با این وجود مهم ترین هدف استقلالی ها کسب بهترین جایگاه در لیگ برتر و صعود به مرحله بعد در لیگ قهرمانان آسیا است.

علی کریمی، هافبک اصفهانی استقلال که در این فصل جای خالی امید ابراهیمی را پر کرده، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره دیدار با الدحیل و شانس استقلال برای پیروزی در این بازی گفت: مطمئنا بازی سختی داریم. همه به این موضوع آگاه هستند. ما برای صعود به مرحله بعد باید شکست در بازی رفت را جبران کنیم. کارمان سخت است اما غیر ممکن نیست.

او در واکنش به این سوال که شکست سه بر صفر الدحیل، بسیار دور از انتظار است، تاکید کرد: مطئنا کار سختی است. کسی منکر این موضوع نیست ولی غیرممکن وجود ندارد. می دانیم که به راحتی این اتفاق میسر نمی شود اما مهم ترین کار در بازی فردا این است که از دروازه خودمان محافظت کنیم و بیشترین بهره را از موقعیت ها ببریم.

هافبک استقلال درباره نحوه پیروزی برابر الدحیل می گوید: ما باید بهترین بازی را انجام دهیم. به قدری بی نقص باشیم که الدحیل مجاب به اشتباه شود. همه می دانیم الدحیل قدرتمند است اما اگر به بازی رفت هم نگاه کنید، اختلاف دو تیم سه گل نبود.

کریمی درباره اتفاقات اخیر در تیمش و رفتن شفر در شرایط کنونی و واگذاری استقلال به مجیدی به طور موقت می گوید: این تصمیات از سوی باشگاه گرفته شده و همه ما به عنوان بازیکن باید به آن احترام بگذاریم. از نظر شخصی شفر مربی کاربلد و قابل احترامی برای من است که چیزهای زیادی را از او یاد گرفتم و قطعا قدردانش هستم. منتهی الان او کنار ما نیست و مجموعه استقلال به آقای مجیدی و دستیارانش محول شده است و دست به دست هم کار را پیش می بریم.

این هافبک ملی پوش درباره نقش مجیدی در بازی استقلال به خصوص پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار دشوار بود. این تیم برای بقا می جنگید و از هر تیمی باانگیزه تر بود. ما دو اشتباه داشتیم که دو گل خوردیم ولی توانستیم اشتباهات را جبران کنیم. آقای مجیدی هم از ماه ها قبل با تیم است و شناخت خوبی از مجموعه دارد.

کریمی تاکید کرد: آقای مجید تلاشش را می کند که استقلال در بازی های آتی به پیروزی برسد و بهترین اتفاقات رخ دهد. حداقل تیم ما روی کاغذ شانس دارد و اینطور نیست ناامید باشیم منتهی سرنوشت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ما نیست و با اشتباهاتی که در گذشته داشتیم، کار سخت تر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید