مجیدی شبانه از ایران رفت/ فرهاد استقلال را ترک می کند؟

سرمربی استقلال بعد از برگزاری جشن قهرمانی تیمش، شبانه ایران را ترک کرده و این موضوع شایعات درباره جدایی او را قوت بخشیده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی استقلال شب گذشته ایران را ترک کرده و هیچ پاسخی برای شایعات مختلف از جمله جدایی از این تیم برای فصول بعد نداشته است.

ایرنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال دیشب (سه‌شنبه) بدون اینکه برای فصل آینده به مدیران این تیم برنامه بدهد، تهران را به مقصد امارات ترک کرد تا شایعه جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان پس از قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

شاید خیلی‌ها از خود می‌پرسند چرا فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی پایان فصل شرکت نکرد، پاسخ آن روشن است؛ «وقتی بازی به پایان رسید همه در تدارک شرکت در مراسم قهرمانی بودند و هیچ‌کس به او نگفت که سالن مطبوعاتی برای او تدارک دیده شده است تا به عنوان سرمربی قهرمان حرف بزند!»

وقتی مراسم قهرمانی نیز به پایان رسید و همه اعضای تیم به رختکن بازگشتند؛ دیگر زمان رفتن فرا رسیده بود؛ مجیدی ساکش را در دست گرفته و برای رفتن عجله داشت! وقتی به او گفته می‌شود در نشست خبری شرکت کند، نگاهی به صالح مصطفوی انداخته و از او می‌خواهد این کار را انجام دهد و خود نیز ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

درباره آینده فرهاد مجیدی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده است؛ اینکه او در استقلال خواهد ماند یا پس از قهرمانی در لیگ برتر تیمش را ترک می‌کند، به دغدغه بزرگ هواداران استقلال بدل شده است؛ هوادارانی که تمام رویاهایشان را از بام تا شام در رنگ آبی و سرمربی محبوبشان جستجو می‌کنند!

جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر فرهاد مجیدی

گفته می‌شود مجیدی در سالی که استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده، از آن سوی آب‌های خلیج فارس پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است؛ پیشنهادی که مدت‌ها قبل به او رسیده و می‌تواند باعث شود وی برای سومین بار استقلال را ترک کند!

 مجیدی سال‌ها پیش از این و در زمستان ۱۳۹۰ استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد؛ انتقالی که ناموفق بود و باعث شد او چند ماه بعد دوباره آبی‌پوش شود! البته مجیدی دو سال بعد از آن نیز، در آبان‌ماه و در حالی که هنوز چندین هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده بود، اعلام کرد که به عنوان بازیکن برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

مجیدی در بیانیه خداحافظی خود نوشته بود: «مانند آن دسته افراد نیستم که همیشه با خودخواهی، استقلال را مدیون خود می‌دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می‌کنند.»

حالا باید دید مجیدی ظرف روزهای آینده دوباره استقلال را تنها می‌گذارد یا این‌بار هواداران را غافلگیر می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید