قرارداد سه ساله مانع از جدایی مجیدی می شود؟

در حالی شایعات درباره جدایی مجیدی وجود دارد که او ابتدای فصل گذشته قرارداد سه ساله‌ای را با استقلال بسته بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی، تبدیل به نقطه آغاز شایعات درباره سرمربی آبی پوشان شده است. فرهاد در حالی استقلال را به قهرمانی رساند که برخلاف دو دوره قبلی حضورش در این تیم هیچ چالش جدی و تقابل مستقیمی با مدیرعامل استقلال نداشت و در نهایت این مسئله یکی از عوامل موفقیت آبی پوشان در استقلال شد.

طی روزهای گذشته، شایعات بسیاری مبنی بر پایان همکاری مجیدی با استقلال و انتقال او به کشور امارات و مربیگری در این کشور وجود دارد؛ شایعه‌ای که مدیرعامل استقلال هم پاسخی برای آن نداشت. حتی فرزاد مجیدی هم درباره حضورش در این کشور سکوت کرد.

با این حال سرپرست استقلال می گوید اشک ریختن مجیدی در جشن قهرمانی استقلال به خاطر شوق بود نه ناراحتی به خاطر جدایی از این تیم. با این وجود همچنان این احتمال می رود که با قهرمانی استقلال نقطه پایان همکاری این دو تیم باشد.

فرهاد مجیدی

این قبیل شایعات در شرایطی است که فرهاد مجیدی در ابتدای فصل قبل قرارداده سه ساله ای را با مصطفی آجورلو به امضا رساند و به جز فصل جاری، دو فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد اما مشخص نیست چطور این مسئله به راحتی مطرح می‌شود که او قادر به جدایی از تیم خود است.

البته در این بین، شایعات فقط مختص به مجیدی هم نیست. با وضعیت کنونی در فدراسیون فوتبال ایران، این احتمال می‌رود که مصطفی آجورلو هم برای چندمین بار بخت خود را برای تصدی صندلی ریاست این فدراسیون بیازماید و شاید با عملکرد خوبش،

دیدگاه تان را بنویسید