کاتیچ: عبادی پور بهترین بازیکن جهان است

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان، به تمجید میلاد عبادی‌پور پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ستاره تیم ملی والیبال صربستان قبل از دیدار دوستانه با ایران، میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بهترین بازیکن جهان دانست.

میلان کاتیچ مسابقه تدارکاتی و دوستانه دو تیم ایران و صربستان را جذاب و زیبا پیش‌بینی کرد و گفت: درست است که تیم ایران با بازیکنان جوان و کم تجربه در لیگ ملت‌های امسال شرکت کرده است، اما قابل احترام هستند.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان مطرح گذشته ایران امسال همراه تیم ملی والیبال این کشور نیستند، اما به نظر من ملی‌پوشان فعلی آینده درخشانی خواهند داشت.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: من بازیکنان جدید ایران را به صورت شخصی نمی‌شناسم اما عملکرد برخی از این بازیکنان را در لیگ ملت‌ها سال گذشته دیدم.

وی درباره پیش‌بینی نتیجه دیدار ایران و صربستان گفت: پیشی بینی سخت است زیرا هر دو تیم خود را برای هفته نخست لیگ ملت‌ها آماده می‌کنند و از این مسابقه برای هماهنگی بیشتر استفاده خواهند کرد ولی امیدوارم صربستان برنده این دیدار شود.

کاتیچ که مدتی در تیم اسکرا لهستان همبازی عبادی‌پور بوده است، در پایان گفت: میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بهترین بازیکن جهان است.

دیدگاه تان را بنویسید