رونمایی پوما از لباس سه تیم حاضر در جام جهانی + عکس

شرکت آلمانی پوما از لباس سه تیم حاضر در جام جهانی قطر رونمایی کرد که از طرح های نسبتا جذابی برخوردار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت پوما که از تولید کننده های اصلی البسه تیم ها در جهان به شمار می رود، لباس سه تیم حاضر در جام جهانی قطر را منتشر کرد که از طرح های ساده اما جذابی برخوردار هستند.

با نزدیک شدن به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، لباس‌هایی برای تیم‌های راه‌یافته به این مسابقات از سوی برندهای بزرگ طراحی می‌شود. اگرچه هنوز زمان زیادی تا شروع جام‌جهانی قطر باقی مانده اما عرضه کیت‌ها طرفداران را هیجان‌زده کرده است. در این میان اولین برند ورزشی که از طرح‌های خود رونمایی کرده، برند پوما است که از کیت‌های ایسلند، غنا، مراکش، سنگال و سوئیس را در وب‌سایت خود رونمایی کرده است.

در اینجا نگاهی به کیت‌هایی که پوما رونمایی کرده خواهیم داشت:

ایسلند 

لباس خانگی تیم فوتبال ایسلند در رنگ آبی عرضه می‌شود. این پیراهن از راهیابی تاریخی تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ الهام گرفته شده است. 

پوما

غنا 

پوما برای پیراهن غنا از گذشته الهام گرفته است. این پیراهن دارای یک ستاره سیاه مشکی است که در مرکز پیراهن قرار گرفته که با رنگ‌های ملی در هر دو سر آستین، آن را به یک کیت ساده و در عین حال زیبا تبدیل کرده است.

پوما

مراکش

طراحی پیراهن اول جام جهانی ۲۰۲۲ مراکش از لقب شیرهای اطلس در سال ۱۹۹۸ بعد از کسب رتبه دهم رنکینگ فیفا الهام گرفته شده است. جزئیات سبز جنگلی روی سرآستین‌ها و یقه آن رنگ پس‌زمینه قرمز، عالی به نظر می‌رسد و رنگ پرچم را منعکس می‌کند.

پوما

سنگال 

به سال ۲۰۰۲ فکر کنید؛ زمانی که مدافع عنوان قهرمانی یعنی فرانسه، سنگال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. در همان سال آنها به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رسیدند و این طراحی نیز برگرفته از لباس سنگال در جام‌جهانی ۲۰۰۲ خواهد بود.

پوما

سوئیس

پیراهن سوئیس با طرحی ساده و در عین حال نوگرایی در کلاسیک‌های قدیمی طراحی شده و راه‌راه‌های سفید، که به صورت شیب‌دار تا استخوان ترقوه پایین می‌آیند، تنها عنصر اصلی طراحی در کیت سوئیس است.

 

پوما

دیدگاه تان را بنویسید