جی پلاس

صحبت های ملی پوش بسکتبال ایران در آستانه حضور در انتخابی جام جهانی

ملی پوش المپیکی بسکتبال ایران گفت: درست است نسل جدیدی به تیم ملی اضافه شده اما بازیکنان جوانی که اکنون در تیم حضور دارند هم میدان دیده هستند.

لینک کوتاه کپی شد

نوید رضایی فر ملی پوش بسکتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه پنجره سوم انتخابی جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و تا این زمان شرایط و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

او در مورد کادر فنی جدید تیم ملی گفت: کادر خوبی داریم و همه ما به عنوان بازیکن سعی می‌کنیم نسبت به قبل چیزهای بیشتری یاد بگیریم تا در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.

رضایی فر همچنین در خصوص حواشی انتخاب زلاتکو به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی تصریح کرد: زلاتکو از بازیکنان خوبی بود که سالیان گذشته در لیگ ایران حضور داشت البته من مقابل او بازی نکردم اما اکثر بچه‌ها در کنار او بازی کرده بودند و الان به عنوان مربی به نظرم دانش خوبی دارد و با توجه به اینکه پست خودش گارد راس بود سعی می‌کنم از تجربیاتش استفاده کنم. به هرحال کادر فنی زحمت می‌کشد که تیم را هماهنگ کند و ما هم به عنوان بازیکن وظیفه داریم خواسته‌های آنها را در زمین اجرا کنیم؛ من این را هم اضافه کنم که حتی کادر فنی دوره‌های گذشته هم خیلی برای تیم ملی زحمت کشیدند و چیزهای زیادی یاد گرفتیم و این دوره هم در تلاشیم بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم ملی تقریبا نسل جدیدی را در اختیار دارد اما معمولا جوان گرایی در کنار تجربه ثمربخش است. فکر نمی‌کنید حضور بازیکنان با تجربه انگیزه بیشتری به جوانان بدهد و تجربه‌شان را بیشتر می‌کند؟ او در پاسخ به این سوال گفت: صددرصد درست است؛ من دوره‌های قبلی هم که به عنوان بازیکن جوان در تیم ملی بودم واقعا از بودن در کنار بازیکنان بزرگ از جمله حامد حدادی، صمد نیکخواه و دیگر بازیکنان قدیمی خیلی چیزها یادگرفتم؛ از بزرگی رفتار گرفته تا نوع بازی و واقعا تجربه خوبی بود. این دوره هم نسبت به دوره گذشته تعداد بازیکنان جوان بیشتر شده که نظر کادر فنی تیم است و البته نفراتی هم که دعوت شدند میدان دیده هستند.  هدف همه ما این است که بهترین عملکرد را در تمرینات و بعد هم در مسابقات داشته باشیم.

نوید رضایی فر ملی پوش بسکتبال ایران در پایان صحبت‌های خود با بیان مشکلات این رشته در کشور گفت: به نظر من اول از همه باید یک سالن خیلی خوب برای بسکتبال احداث شود؛ هر اردو و هرسال هم صحبتش شده اما در حد حرف مانده است. ما به یک سالن مجهز تر مثل کشورهای دیگر نیاز داریم تا بتوانیم با کیفیت تر کار کنیم. ما همه ورزشکار ملی هستیم و اگر تجهیزاتمان بهتر شود قطعا کیفیت کارمان هم همان اندازه بیشتر می‌شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید