رضاییان: دو بار مجانی در پرسپولیس بازی کردم/ توروخدا به مردم خوب ایران کمک کنید

مدافع پرسپولیس درباره بازگشتش به این تیم و ابهامات قراردادش توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رامین رضاییان درباره بازگشتش به پرسپولیس گفت: این قدر حجم درخواست هواداران از من زیاد بود که احساس کردم باید برگردم. حجم پیام ها بسیار زیاد بود. زمانی که داشتم می رفتم گفتم من از پرسپولیس می روم اما اگر زمانی هواداران بخواهند با جان و دل بر می گردم و احساس کردم که اکنون زمانی است که باید این کار را انجام بدهم. حقوق دو ماهم را بخشیدم در حالی که می توانستم بمانم و حتی بدون بازی پولم را بگیرم. حقوق یک ماه را نیز پرسپولیس پرداخت کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و یک جام را از دست داده بود. من از نظر مالی کاملا ضرر کردم اما هیچ منتی بر سر کسی ندارم چون این خواسته دلم بود. به مسئولان باشگاه گفتم برای این 4 ماه هیچ پولی لازم نیست به من بدهید. گفتند نمی شود سازمان لیگ ایراد می گیرد و نوشتند 500 میلیون.

رضاییان درباره دریافتی اش از پرسپولیس گفت: من دو بار برای پرسپولیس مجانی بازی کردم و فکر کنم همه چیز به همه ثابت شده است. البته دفعه اول 350 میلیون گرفتم اما زمانی که به اوستنده رفتم و با مارسی بازی داشتیم، من را اذیت کردند و مجبور شدم هر چه گرفته بودم را پس بدهم که باشگاه که مدیریتش بر عهده طاهری بود ITC را صادر کند.

مدافع پرسپولیس درباره دلیل قهرمان نشدن این تیم نیز گفت: ما امسال واقعا بد شانس بودیم. شانس امسال به ما هیچ کمکی نکرد. گل های بدی می خوردیم. از نظر من امسال باز هم باید ما قهرمان می شدیم.

رضاییان درباره دور ماندنش از تیم ملی نیز گفت: حتما دلایل فنی دارد. من بازیکن حرفه ای هستم و هیچ وقت نباید درباره تصمیمات دیگران حرف بزنم. فقط می خواهم یک چیز بگویم. من همیشه به این فکر می کنم که مربی از من چه می خواهد. بازی با پرتغال کی روش به من گفت حق نداری جلو بروی مگر این که رونالدو جایش را عوض کند. این قدر او را اذیت کردم که در بازی مهار شد. من بازیکن تاکتیک پذیری هستم. اسکوچیچ می تواند کار من را از من بخواهد و اگر من نتوانستم خطم بزند. عملکرد من در جام جهانی مگر بد بود؟ در جام جهانی کی روش از من تمرکز بر کار دفاعی می خواست و من این کار را انجام دادم.

او در پایان صحبت های خود گفت: حال مردم ایران خوب نیست و از ته قلبم خواهش می کنم مسئولان کمک کنند چرا که می توانند. حق مردم ایران این شرایط نیست. توروخدا به مردم خوب ایران کمک کنید؛ مردم سزاوار بهترین ها هستند.

دیدگاه تان را بنویسید