دلیل علاقه نیازمند به پرسپولیس چیست؟/ وقتی نظر پیام عوض شد

پس از ناراحتی علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس تهران قصد جذب پیام نیازمند را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روز گذشته بود که جزئیاتی از پیش نویس قرارداد پیشنهادی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند افشا شد که دارای بندهای عجیبی بود. مواردی که حتی ناراحتی بیرانوند را در پی داشت و به گفته برخی رسانه‌ها بازگشت این ملی‌پوش به ترکیب سرخ‌های پایتخت را با اما و اگر مواجه کرد.

از قرار معلوم در این پیش‌نویس حق‌ فسخ‌های یک طرفه‌ای برای باشگاه در نظر گرفته شده که بیرانوند به آن‌ها اعتراض کرده است. در این پیش‌نویس عنوان شده در صورت رضایت نداشتن سرمربی و یا اخراج در سه دیدار و یا مصدومیت، پرسپولیس می‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند.

همه این اتفاقات باعث شد تا باشگاه پرسپولیس تهران در اقدامی جنجالی مذاکرات خود با پیام نیازمند گلر تیم پورتیموئنسه را شروع کند که او هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته است. همچنین برخلاف گذشته شنیده می‌شود که نتایج مذاکرات قرمزها با این دروازه‌بان جوان نیز مثبت بوده است.

نیازمند با وجود فصل نه چندان موفق در پورتیموئنسه، در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود که فعلا قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد و می‌خواهد در فوتبال اروپا رشد و پیشرفت کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که در سال جام جهانی دوست دارد با حضور در تیم پرسپولیس شانس خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را بیشتر کند.

با همه صحبت‌ها اما هنوز تکلیف این موضوع مشخص نیست و باید دید آیا بیرانوند هم که علاقه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارد شروط باشگاه سابق خود را قبول خواهد کرد یا خیر، در غیر این صورت می‌توان پیام نیازمند را پرسپولیسی دانست.

دیدگاه تان را بنویسید