گل محمدی: در پرسپولیس می مانم/ سرمان کلاه رفت!

سرمربی پرسپولیس فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم می نشیند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو از ادامه حضورش در پرسپولیس خبر داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: اتفاقات زیادی در فصل رخ داد و نزدیک پایان مسابقات هستیم. باید از اسم و نام پرسپولیس دفاع کنیم و این برای ما مهم است. امیدوارم دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هواداران دوست نداشتند الان برای دومی بجنگیم. سال گذشته درس خوبی به ما داد که فوتبال بازی گروهی است و در همه ابعاد باید قوی باشید. این موضوع در سال‌های آینده به ما کمک می‌کند. مقابل تیمی بازی داریم که آخرین امیدهایش برای بقا است. تقابل انگیزه‌ها باعث‌ می‌شود بازی خوبی انجام بدهیم. فردا سه بازیکن را در اختیار نداریم‌ اما برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

وی درباره دو سه جلسه با آقای درویش داشتم و بحث‌هایی برای نقل‌وانتقالات انجام شد اما این موضوع را ادامه ندادم چون باید بعد از لیگ درباره آن صحبت شود. ما دو بازی داریم و همه تمرکز ما روی این بازی‌هاست. الان هیچ صحبتی نشده است. پارسال سر ما کلاه رفت و اتقاقاتی که رخ داد به خاطر مشکلات باشگاه بود. آقای شکوری هم گفته بود که اجازه نمی‌دادند برای پرسپولیس هزینه شود. این موضوع فقط برای پرسپولیس بود و نه تیم‌های دیگر. مشکلات مالی نداشتیم و نهادهایی هم اجازه نمی‌دادند ما هزینه کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره ادامه حضورش روی نیمکت نیز گفت: من دو سال دیگر قرارداد دارم و نسبت به همکاری پایبند هستم و مشکلی ندارم اگر باشگاه بخواهد تصمیمی بگیرد. این موضوع در اختیار باشگاه است. همیشه وقتی تیم قهرمان نمی‌شود حرف و حدیث است و همه مصاحبه می‌کنند من را بکوبند. از افرادی مصاحبه می‌گیرند که با تیم و من مشکل دارند. وقتی با تیم بزرگ کارکنید این مشکلات‌ وجود دارد. همیشه گروهی سالم کار می‌کنند و گروهی دوست ندارند این‌ها باشند. برخی منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند و مصاحبه می‌کنند. خیلی خوب می‌شود تشخیص داد از کجا این مصاحبه‌ها نشات می‌گیرد و سازماندهی شده است و آدرس دوری ندارند و آدرسش نزدیک است.

 

دیدگاه تان را بنویسید