شکایت رسمی گل محمدی پس از مصاحبه رسول پناه؛ تبریک با کنایه یحیی به استقلال!

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد به دلیل اظهارات غیرواقع مدیرعامل اسبق این تیم از او شکایت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از مصاحبه تند و تیز مهدی رسول پناه علیه گل محمدی، سرمربی پرسپولیس اعلام کرد از او شکایت می کند. گل محمدی در این باره گفت: ایشان زمانی مدیریت باشگاه را بر عهده داشتند و با تصمیماتی که گرفتند مشکلات زیادی برای ما درست کردند. امروز شنیدم که مصاحبه جدیدی داشتند و من فردا از ایشان دوباره شکایت خواهم کرد. (مصاحبه رسول پناه)

وی درباره قهرمانی استقلال نیز گفت: واقعا باید به مدیریت استقلال تبریک گفت که توانستند فضای رسانه‌ای، فدراسیون، برنامه بازی‌ها و داوری را مدیریت کنند. متأسفانه موارد فوق در پرسپولیس انجام نشد. مجموعه استقلال توانست کار سختی را انجام بدهد و به قهرمانی برسد.

گل محمدی درباره مشکلات پرسپولیس نیز گفت: اگر بخواهم درباره این فصل بنویسم یک کتاب می شود. در همین حد به شما بگویم که ما پول آب معدنی نداشتیم. مشکلات مالی بدی که داشتیم باعث شد سه بازیکن خارجی بخریم که هزینه هر سه نفر آنها 300 هزار دلار یعنی معادل یک بازیکن خارجی باشگاه های دیگر شد.

سرمربی پرسولیس درباره حضورش در فصل بعد روی نیمکت پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه در فضای سم آلود و مسمومی که وجود دارد مرتب شایعه مطرح می شود. من هیچ وقت از پرسپولیس درخواست غرامت نکردم. از آن مربی ها هم نیستم که پول سالهای بعد را بگیرم. بر خلاف دیگران که این کار را راحت انجام می دهند. به باشگاه هم گفتم دست تان باز است که هر تغییری می خواهید انجام بدهید.

او در خصوص مشکلات خط دروازه پرداخته بیان کرد: ما مشکلاتی در بحث دروازه‌بان داشتیم. مشکلات ما از جایی شروع شد که رادوشوویچ رفت. دلیل رفتنش را هم کسی توضیح نداد و نگفت یک دروازه‌بان که می‌توانست خیلی مشکلات دروازه‌بانی ما را حل کند، چرا جدا شد؟ ما با حضور او خیالمان راحت شد. با رفتن او خیلی مشکلات ما شروع شد و خیلی اتفاقاتی که افتاد حاصل رفتن اوست. حس رقابت از بین رفت و بازیکن در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند و این چیزهایی است که ممکن است در دروازه ما به‌وجود آمده باشد. در آن مقطع نمی‌توانستیم دنبال یک دروازه‌بان تاپ برویم و رفتیم دنبال دروازه‌بانی که بتواند کمک‌مان کند و احمد گوهری توانست فسخ کند و ما رفتیم با او قرارداد ببندیم و چقدر خوشحال شدیم و هستیم که توانستیم دروازه‌بان دوم جذب کنیم.

یحیی در مورد مصدومیت عیسی توضیح داد: او در سخت‌ترین شرایط به ما کمک کرد و با دست شکسته و انگشت پای شکسته به ما کمک کرد. نمی‌دانم چطور از او تشکر کنم اما او خیلی دیر اقدام به جراحی کرد. برایش آرزوی موفقیت دارم.

او درباره محرومیتش از حضور روی نیمکت پرسپولیس گفت: من سه بازی است که بالا نشستم و متاسفانه هیچ اقدامی از طرف باشگاه برای اینکه محرومیت کم شود، انجام نشده است. شاید وقت ندارند اما من واقعا گله‌مند هستم.

گل‌محمدی در خصوص عصبانیتش در دربی که باعث محرومیتش شد توضیح داد: می‌توانم یک کتاب در مورد اتفاقات امسال بنویسم اما وقتی برای تیم بزرگ پرسپولیس مربیگری می‌کنی و در شرایطی هستی که می‌دانی که نمی‌توانی حقت را از فوتبال بگیری، عصبانی می‌شوی. امسال یکی دو بار این اتفاق افتاد که یکی دربی بود و حتی نیم فصل من استعفا هم دادم و تصمیم به کناره گیری گرفتم اما من در همه این موارد از خودم گذشتم. وقتی یک مربی استعفا می‌دهد آینده کاری‌اش به خطر می‌افتد اما من به‌خاطر بچه‌ها و تیم این تصمیم را گرفتم تا تلنگر بخورند و به مشکلات بچه‌ها رسیدگی کنند. اگر هم دوباره برگشتم فقط به‌خاطر هواداران بود که تجمع کردند و ناراحت شدند و شرمنده آنها شدم.

او سپس درباره مصدومیت وحید امیری گفت: وحید امیری 10 روز پرفشار با ما تمرین کرد و خیلی عادی و سرحال بود. وقتی هم رفت در بازی این اتفاق در یک لحظه برایش رخ داد. من به زور از بازیکن نخواستم که بازی کند. ما دکتر داریم و وحید 10 روز تمرین پرفشار انجام داد و با آمادگی خوب وارد زمین شد. مصدومیت او عمیق بود و نتوانست ادامه دهد اما خوشحالم که می‌تواند به جام جهانی برسد.

گل‌محمدی درباره آینده سیدجلال عنوان کرد: من با سیدجلال دو سه بار صحبت کردم و اینکه بخواهد تمدید کند یا نکند؛ خودش باید تصمیم‌گیری کند. هر تصمیمی بگیرد انجام می‌دهیم. نمی‌دانم تصمیم او چیست اما همه می‌دانیم با این سن و سال بالا چقدر به تیم ما کمک کرد و واقعا یک کاپیتان مقتدر برای تیم ما بود و هست و باید ببینیم تصمیم او چیست.

سرمربی پرسپولیس درباره اخباری که پیرامون جذب پورعلی گنجی و بیرانوند مطرح می‌شود گفت: من هیچ لیستی به باشگاه ندادم و از لیست من هیچ‌کدام از بازیکنانی که مطرح می‌شود، درست نیست. این صحبت‌ها بیشتر شایعه است؛ آقای بیرانوند و پورعلی‌گنجی در سطح تیم ملی هستند و بودنشان در پرسپولیس برای ما هم جذاب و باعث افتخار است اما واقعا نمی‌دانم در آینده کدام بازیکنان وارد تیم خواهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید