طلسم عجیب طارمی!

مهدی طارمی نمی تواند در یک بازی دو پنالتی را گل کند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فصل فوتبالی برای مهدی طارمی و هم تیمی هایش به بهترین شکل ممکن تمام شد. پورتو جام حذفی را هم به قهرمانی لیگ اضافه کرد تا شاگردان کنسیسائو به پایان فصل فوق العاده شان برسند. مهدی طارمی در فینال جام حذفی دو گل زد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت. ستاره ایرانی در پایان نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

اما از نکات جالب این بازی تکرار اتفاق چند هفته پیش بود. طارمی در این دیدار یک گل از روی پنالتی به ثمر رساند اما پنالتی دوم را از دست داد. به نظر می رسد طارمی در زدن دو پنالتی در یک بازی مشکل دارد.

این دومین بار بود که طارمی پنالتی در این فصل پنالتی از دست می داد و نکته جالب این که اولین بار هم پنالتی طارمی در شرایطی از دست رفت که او در همان بازی یک پنالتی گل کرده بود. در دیدار برابر گیمارش طارمی یک پنالتی گل کرد و پنالتی دوم را از دست داد.

با این حال طارمی هنوز از حیث درصد پنالتی گل کردن، آمار قابل قبولی دارد، اما این که چرا نمی تواند در یک بازی دو پنالتی بزند، مشخص نیست. تکرار این اتفاق در دو مسابقه شاید سرمربی پورتو را به این نتیجه برساند که اگر در بازی بیش از یک پنالتی نصیب تیمش شد، فقط یک ضربه را مهدی بزند!

دیدگاه تان را بنویسید