مذاکره فدراسیون فوتبال با خداداد عزیزی برای حضور در تیم ملی

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، مذاکره برای حضور خداداد عزیزی در تیم ملی در سطح کادر فنی و سرپرستی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره موضوع انتخاب لباس و سرپرست جدید تیم ملی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*ما تا ۱۹ اردیبهشت مهلت فراخوان داشتیم که تولیدکنندگان علاقه‌مند به تأمین البسه تیم‌های ملی پیشنهاد بدهند و در ۲۱ اردیبهشت در جلسه کمیسیون معاملات در خدمت نماینده حراست و نماینده‌های پیشنهاددهندگان بودیم و در کمیته ارزیابی کیفی و اهلیت‌های اقتصادی هم این موضوع بررسی شد تا در نهایت بتوانیم برای سه سال تأمین‌کننده البسه تیم‌های ملی را انتخاب کنیم. بخش مهم دیگری که در این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد بحث اهلیت اقتصادی است. ما در گذشته با مسائل غیرقابل پیش‌بینی مواجه بودیم که باعث می‌شد لباس به موقع تأمین نشود.

*یکی از فاکتورهای بسیار بسیار مهم ما تولید داخل است، هم تولید داخل اهمیت داشت و هم تولیدکننده داخلی می‌تواند امتیاز تأمین به موقع را داشته باشد.

*بازی با کانادا قطعی است و برنامه‌ریزی انجام شده تا در تاریخ ۱۵ خرداد ماه در ونکوور بازی داشته باشیم. بازی دوم هم همانطور که آقای استیلی گفته است، پیگیری‌هایش انجام شده و توافقات در سطح سرمربیان و سرپرست‌های تیم‌ها صورت گرفته است. فقط بحث قرارداد و تعیین محل بازی باقی مانده است که احتمالاً تورنتو خواهد بود.

*خداداد عزیزی از سرمایه‌های بسیار بسیار ارزشمند فوتبال ما است و در سطح دنیا و آسیا شناخته شده است و حضور او فرصت مغتنمی است برای فدراسیون، ولی فقط گفت‌وگوهایی توسط کادر فنی و سرپرست تیم ملی در این خصوص انجام شده است و نتیجه‌اش را به اطلاع ما می‌رسانند.

*درباره این موضوع که باقری و خانبان باید بین پرسپولیس و تیم ملی یک تیم را انتخاب کنند، باید بگویم این موضوع یک تصمیمی است که هم سرمربی تیم ملی گرفته و هم براساس آیین‌نامه‌ها و ضوابط حاکم است. این اتفاق باید بیفتد و این مسئله هم در سطح سرپرست تیم ملی در حال پیگیری است. ما هم در جریان هستیم و کاملاً بر مبنای ضوابط انجام می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید