هجوم هواداران به زمین بعد از گل نجاتبخش اورتون+ عکس و فیلم

هجوم هواداران اورتون به داخل زمین فوتبال صحنه های عجیب و کمتر دیده شده ای در فوتبال انگلیس رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اورتون موفق شد در استادیوم خانگی خود و در دیداری جذاب و تماشایی از بازی های معوق، دست به بازگشتی بزرگ زده و با تبدیل شکست به پیروزی، ماندن خود در لیگ برتر را در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل قطعی سازد. این کریستال پالاس بود که با دو گل ماتتا و جوردن آیو در نیمه اول به برتری 0-2 دست یافته و با این نتیجه خوب راهی رختکن شد. اما توفان اورتون از همان ابتدای نیمه دوم آغاز شده و در دقیقه 54 این مایکل کین بود که با گلزنی روی ارسال ماوسون هولگیت، اختلاف را به حداقل رساند. 20 دقیقه بعد این بار ریچارلیسون، مهاجم بلندقامت و برزیلی اورتون در نقش گلزن ظاهر شده و بازی را به تساوی کشاند.

هواداران لیورپول

اما در دقیقه 85 دمارای گری از سمت راست ارسال دقیق روی دروازه پالاس داشت و کالورت لوین با یک ضربه سر تماشایی موفق به زدن گل سوم هم شد تا بازگشت تاریخی اورتون تکمیل شود. تعداد قابل توجهی از هواداران این تیم که سر از پا نمی شناختند، بعد از این گل وارد میدان شده و در کنار ستاره های اورتون جشن شادی به پا کردند. 

البته هواداران اورتون خیلی زود به جایگاه خود هدایت شدند، اما وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد و ماندن این تیم در لیگ برتر قطعی شد، بخش زیادی از طرفداران وارد زمین چمن استادیوم گودیسون پارک شدند و شرایط به قدری عجیب شد که جای سوزن انداختن هم در زمین نبود.

اورتون در حالی پا به هفته پایانی می گذارد که با 39 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با منطقه سقوط دیگر خطر حضور در دسته پایین تر را حس نمی کند. این تیم که فصل را با بنیتس شروع کرده بود شرایط بسیار بدی داشت اما لمپارد توانست تیم را در در سطح اول فوتبال انگلیس نگه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید