مالک ایرانی اورتون کنار می کشد؟

فرهاد مشیری، مالک ایرانی اورتون که عمده سهام این تیم را در اختیار دارد، هنوز نتوانسته به اهداف بزرگ خود دست یابد و تیمش در خطر سقوط به دسته پایین تر است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مشیری، مالک ایرانی اورتون از بود ورود به این تیم رویاهای بزرگی داشته اما نتوانسته به اهداف خود دست یابد و این تیم در خطر سقوط به دسته پایین تر است.

به نوشته دیلی میل در مورد آینده بلندمدت فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون علامت سئوال وجود دارد، زیرا سه سرمایه دار آمریکایی حاضر هستند با پرداخت ۳۵۰ میلیون پوند باشگاه اورتون را از چنگ مشیری درآورند.

تافی‌ها در معرض خطر جدی سقوط به چمپیونشیپ قرار دارند، زیرا آن‌ها تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و دو بازی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است.

این گزارش حاکی از آن است که مشیری به طور رسمی اورتون را وارد بازار فروش نکرده است، اما به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی برای کمک به تامین مالی ساخت ورزشگاه جدید باشگاه در براملی مور داک (Bramley-Moore Dock) است، که این امر منجر به تلاش سرمایه گذاران بالقوه برای ترغیب مشیری به فروش این باشگاه شده است.

این مسئله تنها چند ماه پس از آن اتفاق می‌افتد که میلیاردر ایرانی-بریتانیایی با تزریق سرمایه ۱۰۰ میلیون پوندی، سهام خود را به ۹۴.۱ درصد افزایش داده و ظاهراً تأکید کرده که به تافی‌ها متعهد است.

مشیری برای اولین بار ۶ سال پیش زمانی که بیش از ۴۹.۹ درصد از سهام اورتون را خرید به ورزشگاه گودیسون پارک رفت. او سپس با خرید ۱۸.۷ درصد دیگر از سهام این باشگاه در سپتامبر ۲۰۱۸، سهامدار اصلی تیم منطقه مرسی ساید شد.

فرهاد مشیری

براون روزنامه نگار دیلی استار معتقد است مشیری باید در جریان مشکلات این فصل اورتون با هواداران اورتون ارتباط برقرار می‌کرد. این روزنامه نگار معتقد است "سکوت او گویای همه چیز است.»

اورتون ممکن است خود را در خطر سقوط ببیند، اما سرنوشت آن‌ها در دستان خودشان است، زیرا آن‌ها یک بازی مقابل لیدز یونایتد در پیش دارند و همچنان با برنلی که در حال حاضر از آخر در رده سوم جدول قرار دارد، دو امتیاز اختلاف دارند.

با این حال، تافی‌ها بازی‌های ساده‌ای ندارند، زیرا روز پنج‌شنبه در گودیسون پارک از کریستال پالاس میزبانی خواهند کرد، و سپس در روز پایانی فصل به دیدار آرسنال که به دنبال راهیابی به لیگ قهرمانان است، خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید