جی پلاس؛ ساعت ۲:۱۰ صبح سه‌شنبه سرمربی سابق نساجی روی خط برنامه فوتبال برتر آمد. در حالی‌که منشی صحنه در حال انداختن نام سرمربی نساجی به روی پلاتو گفتگوی وی بود، او به سرعت و کمتر از سی‌ثانیه بعد از شروع صحبت‌هایش با محمدحسین میثاقی، شروع به گریه کرد و تا پایان برنامه با لحنی شبیه به ناله صحبت‌هایش را به پایان برد.

الهامی که امروز توسط کمیته انضباطی به ۵ جلسه محرومیت محکوم شده است، در قالب یک چهره مظلوم سعی کرد از خود و عملکرد فنی‌اش در نساجی دفاع کند و در عین‌حال بابت عدم رسیدگی به درخواست‌هایش از آن‌ها گلایه کند. او مسئولان نساجی را به بی‌معرفتی بعد از حذف این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی متهم کرد و همچنین با اشاره به قهرمانی‌اش با تراکتور در جام حذفی گفت: آن از تراکتور و این هم از نساجی؛ من مظلوم‌ترین مربی ایران هستم.

او که به سختی صحبت می‌کرد گفت: ببینید روزی که به باشگاه گفتم بیانیه بدهید برای این روز بود. بعد از اینکه آقای نوازی یا رحمتی صحبت کردند. حکمی که دو ساعت پیش آمد حق من نبود. به هریک از بچه‌های باشگاه زنگ می‌زنم جوابم را نمی‌دهند. مالک، مدیرعامل مدیر اجرایی یا مدیر رسانه‌ای. گناه من این است که تیم ۹ امتیازی را قهرمان کردم؟ این است رسم معرفت؟ کسی که با شما صحبت می‌کند مظلوم‌ترین و تنهاترین آدم این فوتبال است. با همه جنگیدم. این رسمش است؟ افراد دیگر به رختکن نمی روند؟ فقط من رفتم؟ کی به من گفت دفاع کنم‌ که نرفتم؟ این است حق تیمی که بعد از ۶۴ سال قهرمان شده؟ این است رسم معرفت و مردانگی؟ نمی‌توانم صحبت کنم! به کی پناه ببرم. تراکتور را قهرمان کردم این اتفاق افتاد. تیم ۹ امتیازی را گرفتم از روزی که آمدم بعد سپاهان دوم جدول شدیم. آقای حدادیان این رسم رفاقت نبود. موبایلت روشن نبود جواب ندادی. مربی‌ای که همه کار کرد. گفتم بیانیه بدهید به مربی‌تان نود دقیقه فحش دادند.

ساکت که به وضوح صدایش می‌لرزید و با ناراحتی صحبت می‌کرد این طور حرف‌هایش را ادامه داد: شماره همسرم را بین هواداران اراک پخش کردند! حق من و بچه‌هایم این نبود. من با ۵ جلسه محرومیت کجا بروم، به کی شکایت کنم؟ می‌گویند با محرومیت به رختکن رفتی. د مامور امنیتی در اراک بودند گفتند دقیقه ۴۲ و ۸۵ بروید رختکن. من که در برنامه شما از نوازی معذرت خواستم. من که با محمد مشکلی نداشتم و از او آقا تر که نداریم. خودشان که در کمیته گفتند من لگد نزدم دستیارم زده پس چرا آن ده روز که جو راه افتاد هیچ چیز نگفتند؟ مهدی رحمتی که خیلی ادعای بچه مسلمانی دارد. من هم قبولش دارم! صحبت من با آنها نیست. کی به من گفت دفاعیات ببرم که ۵ جلسه محروم شدم؟ کدام تیم دنبال من می آید؟ مربی‌ای که در ۳ سال گذشته ۲ جام گرفته و یک تیم را نجات داده. این رسمش است؟ من نان حلال سر سفره بچه هایم اآردم. پیشنهاد دوبرابری داشتم اما دست یاعلی دادم. این حق مربی است؟ من در تولد همه بازیکنانم به آنها کادو دادم. پاداش دادم. این‌حق من است؟ چون من کسی را ندارم؟ به چه کسی بگویم؟ به ولله من در درگیری نبودم. زنگ زدم به سیف‌اله‌پور موبایلش زنگ می خورد و خاموش می‌کند. آقای حدادیان من اشتباه کردم در رختکن یک حرفی به شما زدم ولی ۹۰ دقیقه آن حرف‌ها را که به من زدند چرا بیانیه ندادید؟ واقعا خسته شدم. شب و روز زحمت می‌کشم مثل همه مربی‌ها. دیگر نمی‌توانم‌، ولش کن ( گریه می‌کند)...

میثاقی در این لحظات صحبت‌های الهامی را تشریح می‌کند تا او کمی اوضاع بهتری پیدا کند. الهامی مجددا صحبت‌هایش را ادامه داد: نگه داشتن نساجی از دو قهرمانی حذفی سخت‌تر بود. قطعا به باشگاه نامه زدند چون زنگ زدم جوابم را ندادند که همسرم به مدیر اجرایی باشگاه زنگ زد که به او گفتند روز بازی با اراک نامه گرفتند اما به من نگفتند. شما بگو مربی‌ای که ۵ هفته محروم است چه کسی سراغش می‌آید؟ گناه من این است؟ کمیته انضباطی کاش یک بار من را دعوت کند. از خدا گله دارم... همین را فقط می‌توانم بگویم و معذرت می‌خواهم از بینندگان، اما نمی‌توانستم دیگر تحمل کنم. خود شما شاید کمی شبیه من باشی. ما مثل هم هستیم و خودت بهتر می‌دانی. با همه جنگیدن و آخر زمین خوردن خیلی سخت است. دیگه بیشتر از این نمی‌توانم.

 

دیدگاه تان را بنویسید