مددی: به سهمم در قهرمانی در استقلال فکر نمی کنم

مدیرعامل سابق استقلال مدعی شده که با پیام های پرمهر هواداران روبرو شده و آنها برای او در قهرمانی سهم قائلند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرعامل سابق آبی پوشان درباره قهرمانی این تیم گفت: هواداران استقلال به بنده خیلی لطف دارند و پیام‌های پر محبت آنها به بنده می رسد. از اینکه کاپیتان وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد بسیار خوشحالم به ارکان باشگاه و تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم تبریک می گویم چون مزد تلاش و زحمات بی وقفه خود را با کسب جام گرفتند.

وی درباره نقشش در قهرمانی استقلال گفت: آن چیزی که مشخص است همه بازیکنان مورد درخواست آقای مجیدی را همان زمان جذب کردیم و آن دسته از بازیکنانی که باید تمدید می کردند را هم حفظ کردیم. فقط یک بازیکن آقای شیمبا بود که حتی پیش قرارداد را برای او فرستادیم اما به قرارداد نهایی تبدیل نشد.

مددی ادامه داد: واقعا بنده به این اینکه در قهرمانی استقلال سهم داشته‌ام فکر نمی کنم و فقط دوست داشتم استقلال قهرمان شود. البته اگر کسی می خواهد سهمی برای قهرمانی استقلال برای بنده قائل باشد، هواداران واقعی و عزیز استقلال هستند. من هیچ درصدی برای خودم در این زمینه قائل نیستم و الان هوادار استقلالم و قلبم برای این تیم می تپد. هواداران عزیز به بنده خیلی لطف دارند و پیام های پر محبت آنها به بنده می رسد. امیدوارم روند موفقیت‌های استقلال سال‌های سال ادامه داشته باشد تا هواداران ارزشمند این باشگاه از قهرمانی‌ها و عناوین خوشحال باشند.

مدیرعامل پیشین آبی ها در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که هواداران استقلال بارها با تجمع مقابل وزارت ورزش خواهان جدایی او از کادر مدیریتی تیم محبوب شان بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید