مطهری: بازی در شهر ثالث برایم گنگ است/ دقیقه 90 بازی را بی تماشاگر کردند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان که در سیرجان برگزار می شود، گفت: فردا بازی بزرگی داریم. می‌بینیم همیشه برای این مسابقه و همچنین دربی حاشیه ایجاد شده است. دوست دارم بگویم همه باید به هم احترام بگذارند. واقعا احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال ما است.

وی با انتقاد از برگزاری بازی در سیرجان گفت: ما میزبان هستیم اما نمی‌دانم چرا بازی باید در زمین بی‌طرف انجام شود. در شهر دیگری اتفاق افتاده اما پرسپولیس از میزبانی محروم می‌شود این اتفاق هنوز برای من گنگ است و مانده‌ام چرا باید بازی در شهر ثالث برگزار شود.

مطهری درباره انجام بازی بدون حضور تماشاگر نیز گفت: بازی در دقیقه 90 بدون تماشاگر می شود این ظلم بزرگی به هواداران پرسپولیس و طرفداران ما است که دوست داشتند بازی را از نزدیک ببینند.

دستیار گل محمدی درباره وضعیت فنی حریف اظهار کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است و همه این موضوع را می‌دانند در بخش حمله سرعت بسیار خوبی دارد باید بتوانیم این تیم را کنترل کرده  و در زمان دفاع کردن خیلی فشرده بازی کنیم. سپاهان تیمی است که اگر به آن فضا بدهید به خوبی از فضاها استفاده می‌کند. باید در دفاع تیمی خیلی متمرکز باشیم و خیلی فشرده بازی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید