مربی ایرانی در بوندس لیگای 2 آلمان

یک مربی ایرانی به عنوان دستیار سرمربی کارلسروهه در بوندس لیگای 2 آلمان فعالیت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با تغییرات انجام شده در کادرفنی کارلسروهه آلمان، سیروس متکلمی، مربی 33 ساله ایران به کادرفنی این تیم در بوندس لیگای 2 آلمان ملحق شد.بعد از ناکامی کارلسروهه در فصل جاری بوندس‌لیگا 2 و عدم صعود به سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان، مدیران این باشگاه به سراغ تقویت تیم‌شان رفته و تغییر و تحولاتی اساسی در کادرفنی تیم اعمال کرده‌اند.

در حالی‌که کماکان قرار است کریستین آیکنر سکاندار تیم کارلسروهه برای سومین فصل متوالی باشد، اما کادر دستیاران او دستخوش تغییر شده و یکی از تغییرات انجام شده، حضور مربی ایرانی-آلمانی در جمع اعضای کادرفنی تیم بزرگسالان کارلسروهه است.

سیروس متکلمی که مربی تیم زیر 17 ساله‌های کارلسروهه بود، بعد از توافق با مدیران باشگاه به‌عنوان مربی در تیم بزرگسالان در فصل آینده فعالیت خواهد داشت.

متکلمی 33 ساله در سه فصل اخیر در تیم جوانان کارلسروهه نتایج درخشانی را کسب کرده و چند نفر از شاگردان وی در حال حاضر در تیم بزرگسالان کارلسروهه حضور دارند.

این عضو ایرانی-آلمانی باشگاه کارلسروهه در گفت‌وگویی ضمن حمایت از سرمربی تیم، از تلاش خود برای کمک به تقویت فنی تیم و البته ایجاد ارتباطی مناسب با تیم جوانان برای انتقال بازیکنان شاخص از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان صحبت کرد.

سیروس متکلمی بعد از خداحافظی زودهنگام از میادین به‌واسطه مصدومیت، در سال 2019 سکاندار تیم جوانان کارلسروهه شد و حالا در تیم بزرگسالان به‌عنوان مربی فعالیت خواهد کرد؛ متکلمی حضور در کادرفنی باشگاهی که خود در آن بازی کرده؛ تحقق یک رویا خواند.

دیدگاه تان را بنویسید