کاوه رضایی به خانه بر می گردد؟

کاوه رضایی بعد از عملکرد ناامید کننده و ضعیف در ادوهورلی بلژیک، قرارداد خود را فسخ کرده و در اندیشه بازگشت به استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کاوه رضایی بعد از یک فصل ناامید کننده در ادوهورلی بلژیک که منجر به دوری این بازیکن از تیم ملی ایران هم شد، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و حالا در فکر بازگشت به ایران است و شاید استقلال مقصد احتمالی این بازیکن در ایران باشد.

روزنامه آوای استقلال از رسانه‌های هوادارای و منتسب به باشگاه استقلال، به جدایی کاوه رضایی از این تیم بلژیکی در پایان فصل جاری فوتبال در بلژیک اشاره کرده است و از تمایل این بازیکن برای بازگشت به خانه می‌گوید.

البته رضایی به خاطر نمایش ضعیف خود در این فصل و همینطور دو فصل قبل با شارلوای بلژیک، چه بسا مشتریان جدی و خوبی در اروپا نداشته باشد و او حالا میل به بازگشت به خانه دارد تا در سال منتهی به جام جهانی، جایگاهی را در ترکیب ایران برای خود دست و پا کند.

کاوه رضایی قبل از انتقال به فوتبال اروپا، عضوی از تیم استقلال بود و عملکرد خوبی با تیم علیرضا منصوریان داشت که در پایان فصل با این تیم دوم شد و حتی در پیروزی 3 بر 2 آبی پوشان مقابل پرسپولیس هم حضور داشت و گلزنی کرد.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار مهاجم کرمانشاهی تیم ملی است و او همچنان در اروپا حضور خواهد داشت یا به ایران بر می گردد.

دیدگاه تان را بنویسید