بازیکن پرسپولیسی در لیست مجیدی

به نظر می رسد استقلال مایل به خرید علی قلی زاده است تا تیمش را برای فصل بعد تقویت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کادرفنی استقلال برای اینکه فصل آینده تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند قصد دارند در برخی از پست‌ها بازیکنان با کیفیت و قدرتمندی به خدمت بگیرند، بازیکنانی که سابقه بازی در اروپا و آسیا را داشته باشند.

میدان نوشت: یکی از گزینه‌های استقلال علی قلی‌زاده بازیکن ملی‌پوش و لژیونر ایرانی حاضر در تیم شارلوای بلژیک است. این بازیکن پیش از فصل جاری نیز در لیست گزینه‌های فرهاد مجیدی قرار داشت که قلی‌زاده اعلام کرد قصد دارد به فوتبالش در کشور بلژیک ادامه دهد. برای فصل آینده کادرفنی استقلال او را مدنظر قرار دارند، به شرط اینکه مقدمات جذب او فراهم باشد و باشگاه به لحاظ مالی هزینه هنگفتی پرداخت نکند.

نکته‌ای که درباره قلی‌زاده وجود دارد این است که او یکبار در گفت‌وگویی گفته بود خانواده‌اش پرسپولیسی هستند و شاید همین موضوع باعث شود که حضورش در استقلال منتفی شود. موضوع بعدی، علاقه قلی‌زاده برای ادامه حضور در اروپا است و شاید در صورت درخشش در جام جهانی با پیشنهادهای خوبی روبرو شود و بار دیگر در اروپا بازی کند. قلی‌زاده طبق برخی منابع خبری از برخی تیم‌های قطری و اماراتی نیز پیشنهاد دارد و باید پایان فصل منتظر ماند که آیا او تصمیم می‌گیرد لژیونر بماند یا به لیگ ایران بازگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید