واکنش محمدی به هجمه ها: زمان پرسپولیس بودنم برخی به دنیا نیامده بودند!

دروازه بان اسبق پرسولیس و استقلال درباره حواشی انتخابش به عنوان سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از انتخاب محمد محمدی به عنوان سرپرست معاونت ورزش باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث هایی درباره استقلالی بودن او مطرح شد. محمدی در این باره گفت: تمام سعی خود را می کنم که در این باشگاه توان خود را بگذارم و نگذاریم حواشی روی تیم تاثیر بگذارد. البته قرار است هفته آینده نشست خبری داشته باشم و در مورد یکسری موارد که در حیطه وظایف من است توضیحات را بدهم.

وی ادامه داد: همه حق دارند که اظهار نظر کنند ولی من همیشه هر کجا که بوده ام از طریق عملکرم خودم را نشان داده ام.کسانی که اکنون من را در فضای مجازی قضاوت می کنند نمی دانند من در سالهای 80 تا 85 در پرسپولیس بوده ام و شاید برخی از آنها در آن موقع به دنیا نیامده بودند و سنشان به بازی های من در پرسپولیس قد نمی دهد.

محمدی درباره حرف و حدیث های فضای مجازی نیز گفت: برخی افراد دنبال شیطنت هستند و یک نامه فیک هم در فضای مجازی درست کرده اند که من زیر آن را امضا کرده ام در حالی که این طور نیست و من میتوانم دلایل محکمه پسند برای آن داشته باشم.  خیلی از هواداران هم به من محبت داشته اند که باید از آنها هم بگویم. خیلی ها به من انرژی مثبت داده اند و تبریک گفته  اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید